نت‌فلیکس «لوسیفر» را نجات داد؛ سریال کنسل شده شبکه فاکس ادامه می‌یابد

دو سریال کنسل شده امسال شبکه فاکس پس از تبدیل شدن به جنجالی‌ترین مباحث در توئیتر، توسط شبکه‌های دیگر خریداری شدند.

نت‌فلیکس برای تولید فصل چهارم سریال فانتزی «لوسیفر» قرارداد بست. «لوسیفر» با بازی «تام الیس»، به سریال «بروکلین نه-نه» می‌پیوندد که پس از اعلام خبر توقف تولیدش در شبکه فاکس به شبکه NBC سپرده شد. تصمیم نت‌فلیکس پس از کمپین عظیمی که در یک ماه گذشته با هشتگ #SaveLucifer در توئیتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت اتخاد می‌شود.

آمازون رقیب سرویس نت‌فلیکس یکی دیگر از مشتریان این سریال پربیننده بود. امتیاز پخش اینترنتی سه فصل نخست سریال «لوسیفر» در ایالات متحده در اختیار سرویس هولو بوده و همین مسئله موجب به وجود آمدن تأخیر در امضای این قرارداد شده است. چیزی که مسئله را پیچیده‌تر می‌کند این است که «لوسیفر» از طریق شبکه‌ها و پلتفورم‌های مختلفی پخش می‌شده است. برای مثال، آمازون این سریال را در اختیار بینندگان آلمانی و بریتانیایی قرار داده است. براساس آخرین گزارشات، از این پس نت‌فلیکس «لوسیفر» را در بریتانیا پخش می‌کند.

نت‌فلیکس برای خرید سریال کنسل شده دیگری به نام «Designated Survivor» هم در حال مذاکره است.

در سریال «لوسیفر» که براساس کتاب مصوری نوشته «نیل گیمن» ساخته شده، «تام الیس»، «لورن جرمن»، «ریچل هریس»، «دی‌بی وودساید»، «لزلی-ان برانت»، «اسکارلت استوز»، «کوین الهاندرو» و «ایمی گارسیا»، به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل سوم سریال «لوسیفر»، داستان «لوسیفر مورنینگ‌استار» (الیس) یا ارباب جهنم را روایت می‌کرد که در هیئت یک انسان خوش سیما و جذاب، به پلیس لوس آنجلس در به دام انداختن جنایاتکاران یاری می‌رساند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *