نسخه جدیدی از شیائومی می 6 با 4 گیگابایت رم در TENAA

ماه می میلادی بود که شیائومی از پرچمدار جدید خود با نام می 6 رونمایی کرد. یک گوشی قدرتمند با طراحی زیبا و قیمت مناسب که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. به نظر می‌رسد تا پایان سال جاری نسخه جدید و ارزان‌تری از پرچمدار شیائومی عرضه خواهد شد.

امروز گوشی جدید کمپانی چینی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در لیست TENAA رویت شد. سایر مشخصات این گوشی مشابه با شیائومی می 6 است که از جمله می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 835، دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی، نسخه 7.1 سیستم عامل اندروید و باتری 3350 میلی آمپری اشاره کرد.

شیائومی می 6

شیائومی می 6 با حافظه داخلی 64 گیگ و رم 6 گیگابایتی با قیمت 415 دلار به فروش می‌رسد. بر اساس برخی شایعات قیمت نسخه 4 گیگابایت رم این گوشی 350 دلار خواهد بود.

کاهش قیمت 65 دلاری تنها به دلیل کاهش 2 گیگابایت رم منطقی به نظر می‌رسد و احتمالا استقبال کاربران را در پی خواهد داشت. تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند کم کم به سمت مقرون به صرفه کردن محصولات خود قدم بر می‌دارند، به این دلیل که سهم بیشتری از بازار به دست آورند. قیمت بسیار بالای پرچمداران کمپانی‌های معروف نیز در این راه به آنها کمک می‌کند.

بسیاری از کارشناسان عقیده دارند برای گوشی‌های فعلی 4 گیگابایت رم مناسب‌ترین مقدار رم است و استفاده از رم‌های بالاتر کارایی چندانی ندارد. از همین رو با توجه به این نکات و در نظر گرفتن مشخصات بسیار خوب نسخه جدید می 6، این گوشی یکی از بهترین انتخاب‌ها در رنج قیمتی 350 تا 400 دلار می‌باشد.

تانی کال

برگرفته از gsmarena

دیجی رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *