نسخه جدید تلگرام دسکتاپ (Telegram Desktop 1.0) برای ویندوز، مک و سیستم عامل لینوکس منتشر شد. در این نسخه رابط کاربری نرم افزار تغییراتی اساسی به خود دیده است.

یکی از عمده‌ترین تغییرات ایجاد شده در نسخه جدید تلگرام دسکتاپ (تلگرام دسکتاپ 1.0)، طراحی زیبای متریال آن است. این نوع طراحی، اپلیکیشن تلگرام را از حالت صرفا دسکتاپی خارج کرده و کمی رنگ و بوی موبایلی به آن داده است.

نسخه جدید تلگرام دسکتاپ با ظاهری مدرن برای ویندوز، مک و لینوکس منتشر شد

از دیگر تغییرات مهم نسخه جدید تلگرام دسکتاپ ، پشتیبانی از تم است. برای این منظور، در ورژن جدید تلگرام رباتی معرفی شده تا کاربر بتواند از بین تم‌های موجود، گزینه دلخواه را انتخاب کند. گذشته از این، ویژگی‌های دیگری نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است؛ از این پس شما می‌توانید با استفاده از قابلیت همگام‌سازی، در صورت نوشتن متنی در نسخه موبایل تلگرام ، ادامه را در نسخه دسکتاپ انجام دهید. علاوه بر این، قابلیت حذف پیام‌های ارسال‌شده در نسخه جدید تلگرام دسکتاپ 1.0 اضافه شده است.

کاربران مک (Mac) هم می‌توانند تلگرام دسکتاپ 1.0 را از اپ استور مک دانلود کنند. این نسخه، سازگاری کاملی با طراحی و رابط کاربری سیستم عامل مک دارد. البته به‌نظر نمی‌رسد تغییرات زیادی در عملکرد نرم افزار ایجاد شده باشد، با این حال تلگرام اصرار دارد کاربرانش را به سمت استفاده از نسخه جدید سوق دهد.

سخن آخر اینکه اگر از آن دسته کاربرانی هستید که به فضای کلاسیک اپلیکیشن تلگرام علاقه داشته و فضای مدرن را نمی‌پسندید، شاید بهتر باشد فعلا از آپدیت به تلگرام دسکتاپ 1.0 خودداری کنید.

 تغییرات جدید تلگرام دسکتاپ 1.0 :

رابط کاربری جدید و طراحی متریال مدرن و زیبا

پشتیبانی از تم های متنوع

حذف و ویرایش پیام‌های ارسال شده در گروه‌ها یا چت‌های خصوصی

سنجاق کردن چت‌های مهم در بالای پیام‌ها

مشاهده گروه‌های مشترک با شخصی خاص

نسخه جدید تلگرام دسکتاپ با ظاهری مدرن برای ویندوز، مک و لینوکس منتشر شد

دانلود نسخه جدید تلگرام دسکتاپ (تلگرام دسکتاپ 1.0) :

دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن تلگرام برای سیستم عامل Mac OS X

دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن تلگرام برای ویندوز

دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن تلگرام برای لینوکس ۳۲ بیتی

دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن تلگرام برای لینوکس ۶۴ بیتی

اپلیکیشن تلگرام نسخه تحت وب

گجت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *