خبرها حاکی از آن هستند که سامسونگ قرار است به‌زودی دو پرچم‌دارش را در نسخه‌هایی با طراحی و رنگ خاص روانه بازار کند. گلکسی S8 پلاس هم‌اکنون در رنگ طلایی قابل خرید است اما به‌زودی این اسمارت‌فون در رنگ رزگلد نیز به بازار عرضه خواهد شد. رنگ رزگلد منحصر به گلکسی S88 پلاس بوده و در نسخه دیگر در دسترس نخواهد بود.

گلکسی S8

 

سال گذشته نیز گلکسی S7، دو ماه پس از معرفی رسمی در نسخه صورتی-طلایی روانه بازار شد و به‌نظر می‌رسد حالا نوبت به هشتمین نسل از این خانواده رسیده است تا در رنگ خاص و دوست‌داشتنی رزگلد معرفی شود. البته این موضوع هنوز در حد یک شایعه است و برای تایید رسمی باید بیش‌تر صبر کنیم. هم‌چنین خبرهایی از معرفی نسخه‌ای با رنگ آمیتیست (یاغوت ارغوانی) منتشر شده است که ممکن است هرگز عملی نشود.

نسخه مخصوص دزدان دریایی کاراییب

بسیار خب، زمانی که از طلا صحبت می‌کنیم، لزوما منظورمان فلز گران‌بهای طلا نیست اما اگر ماجراجویی و به دنبال طلا بودن را دوست دارید می‌توانید خود را برای خرید نسخه مخصوص دزدان دریایی کاراییب گلکسی S8 آماده کنید. خوشبختانه این نسخه رسما معرفی شده و در چین با قیمت 6000 یوان به فروش می‌رسد. در این نسخه خاص می‌توانیم یک کیس سفارشی، یک حلقه و یک تم از دزدان دریایی کاراییب که به‌صورت پیش‌فرض نصب شده است را مشاهده کنیم. متاسفانه هنوز مشخص نیست که عرضه این نسخه به صورت جهانی خواهد بود و یا منحصر به بازار چین خواهد بود؟!

 

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *