نسخه ویندوز فون نرم‌افزار تلگرام اخیرا با یک رابط کاربری جدید بازسازی شده است. همانطور که انتظار می‌رفت، این شرکت امروز برنامه دسکتاپ خود (Telegram Desktop) را با استفاده از ابزار تبدیل نرم‌افزار دسکتاپ مایکروسافت به فروشگاه ویندوز آورد. شما هم اکنون می‌توانید نرم‌افزار این شرکت را از فروشگاه ویندوز مانند دیگر برنامه‌ها با استفاده از ابزار تبدیل نرم‌افزار دسکتاپ مایکروسافت دانلود کنید.

ویژگی‌های این نرم‌افزار:

سرعت: تلگرام سریع‌ترین برنامه‌ی پیام‌رسان در فروشگاه‌های نرم‌افزار است زیرا از زیرساخت‌های توزیع استفاده می‌کند و با مراکز داده موجود در سراسر جهان برای اتصال کاربران به نزدیک‌ترین سرور ممکن در تعامل است.

امنیت: خواسته اکثر کاربران امن بودن محل انتقال پیام‌های آن‌ها است، تلگرام به شدت داده‌های خود را توسط الگوریتم‌های قوی رمزگذاری می‌کند.

ذخیره‌سازی ابری: تلگرام به طور یکپارچه با تمام دستگاه‌های شما همگام‌سازی می‌شود، به طوری که شما همیشه می‌توانید به اطلاعاتتان به طور امن دسترسی داشته باشید. تاریخچه پیام‌های شما به صورت رایگان در فضای ابری تلگرام ذخیره می‌شود. دیگر هیچ‌ وقت اطلاعاتتان را از دست نمی‌دهید!

چت گروهی و اشتراک‌گذاری: با تلگرام شما می‌توانید گروه‌های بزرگ تشکیل دهید، پیام‌های کلی به تعداد زیادی از مخاطبان به طور همزمان ارسال کنید و فیلم‌های پرحجم و فایل‌هایی با فرمت‌های (.doc, .ppt, .zipp,) و بی‌نهایت عکس را با دوستانتان به اشتراک گذارید.

قابلیت اطمینان: این نرم‌افزار برای انتقال پیام‌های شما با کمترین استفاده از حجم اینترنت ساخته شده است. تلگرام قابل اطمینان‌ترین سیستم پیام‌رسانی است که تاکنون ساخته شده است. آن حتی در زمانی که اینترنت موبایل شما خیلی ضعیف باشد کار می‌کند!

100% رایگان و بدون تبلیغات: تلگرام رایگان است و همیشه رایگان خواهد ماند. هیچ تبلیغاتی در این نرم‌افزار دیده نمی‌شود.

حریم خصوصی: تلگرام در زمینه حفظ حریم خصوصی بسیار جدی است و هرگز اجازه دسترسی اشخاص دیگر به اطلاعات شما را نمی‌دهد.

درآمدزایی اصلی آن از دانلود برنامه از فروشگاه‌ها و همچنین فروشگاه ویندوز است که در آن امکان آپدیت خودکار نرم‌افزار برای شما وجود دارد که می‌توانید با غیرفعال کردن آن به صورت دستی و در زمان دلخواه نرم‌افزار را به‌روز رسانی کنید. علاوه بر این تلگرام قادر خواهد بود تا با نرم‌افزارهای سیستمی ویندوز 10 مانند کورتانا و live tiles و … تعامل داشته باشد.

Digiro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *