هنوز هم در بعضی از کوچه و خیابان‌های ایران می‌توان بی‌ام‌و‌های قدیمی سری ۷ را دید. این خودروهای سدان بی‌ام‌و توانستند در بازار جهانی فروش خوبی داشته باشند وبه همین دلیل تا به امروز در خط تولید این خودروسازی آلمانی باقی مانده‌اند. به تازگی کارخانه آلمانی بی‌ام‌و نسخه جدید و محدود ۴۰ سالگی سری ۷ را قبل از نمایشگاه خودرو فرانکفورت به نمایش درآورد. بی‌ام‌و از این نسخه به دلیل جشن گرفتن ۴۰ سالگی حضور سری ۷ تنها ۲۰۰ دستگاهش را تولید می‌کند.

BMW-7-Series-40-Jahre-7

بی‌ام‌و تنها دو رنگ از این خودرو نقره‌ای و سبز تیره را به بازار عرضه می‌کند. به علاوه اگر به جلوی این نسخه جدید نگاهی بیندازیم متوجه سپر صیقلی نقر‌ه‌ای رنگ متالیک آن در زیر چراغ‌ها می‌شویم. نسخه ۴۰ سالگی (40 Jahr) سری ۷ مجهز به آخرین تکنولوژیهای روز و بسته آیرودینامیک M این کارخانه خواهد بود. به علاوه رینگ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی جذابیت دو چندانی را به آن بخشیده است. همچنین برای مشخص شدن و تمایز دادن این نسخه با دیگر نسخه‌های سری ۷ بی‌ام‌و، آرم‌های مخصوص ۴۰ سالگی در ستون B و پایین درب‌ها تعبیه شده‌اند.

در داخل کابین مشتریان می‌توانند دو گزینه برای صندلی‌های داشته باشند؛ در گزینه اول صندلی‌های چرمی با فینیش سفید قهوه‌ای تیره یا در گزینه دوم صندلی‌های سفید با رنگ مشکی چرمی را انتخاب کنند. تمام ۲۰۰ دستگاه این خودرو مجهز به صندلی‌های راحتی خواهند بود و روی داشبورد جلوی خودرو نیز آرم نسخه ۴۰ سالگی نیز نصب خواهد شد. یکی از ویژگیهای بارز سری ۷ بی‌ام‌و داشتن صندلی‌های فوق‌العاده راحت است که در این نسخه نیز به خوبی این استاندارد بی‌ام‌و رعایت شده است.

BMW-7-Series-40-Jahre-5

فروش نسخه‌های ۴۰ سالگی بی‌ام‌و سری ۷ از ماه اکتبر جاری شروع خواهد شد و مشتریان می‌توانند تیپ استاندارد یا کشیده، به علاوه پیشرانه‌های ۶، ۸ یا ۱۲ سیلندری از این خودرو را برای خرید انتخاب کنند. مسئولان بی‌ام‌و تا به امروز قیمتی برای این نسخه تعیین نکرده‌اند ولی بسیاری از کارشناسان حدس می‌زنند نسخه ۴۰ سالگی سری ۷ بی‌ام‌و حدود ۲۲۲ الی ۴۲۵ هزار دلار قیمت داشته باشد.

چرخان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *