نسخه سینمایی «Deadwood» یک قدم به تولید نزدیک‌تر شد

فیلم سینمایی «ددوود» به تازگی ۴.۱ میلیون دلار اعتبار مالیاتی دریافت کرده است. شبکه HBO هنوز برای تولید نسخه سینمایی سریال «ددوود» هنوز چراغ سبز نشان نداده اما آن‌ها برای دریافت اعتبار مالیاتی اقدام کرده‌اند و این بدان معناست که شبکه به تولید آن تمایل دارد. از طرفی این مسئله به معنای آن است که فیلمنامه به پایان رسیده و منابع مالی تأمین شده است. HBO ژانویه گذشته در جریان برگزاری کنفرانس منتقدین تلویزیونی تأیید کرده بود که شبکه پاییز ۲۰۱۸ را برای شروع فیلمبرداری پروژه در نظر دارد.

طبق قوانین کمیسیون فیلم کالیفرنیا، یک فیلم یا سریال تلویزیونی بایستی حداکثر 180 روز پس از دریافت اعتبار مالیاتی فیلمبرداری پروژه را کلید بزند، اگرچه استثناهایی نیز در این زمینه وجود دارد. این یعنی «ددوود» باید فیلمبرداری را از تا شروع ماه اکتبر آغاز کند. شبکه HBO در حال حاضر مذاکرات خود را بازیگران سریال را از سر گرفته تا آنان را برای انجام هماهنگی‌های لازم و شروع فیلمبرداری گرد هم آورد.

در سریال وسترن «ددوود» بازیگرانی چون «ایان مک‌شین»، «تیموتی اولیفنت»، و «مالی پارکر» به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال با نویسندگی «دیوید میلچ» طی سه فصل و در خلال سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ پخش شد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • Deadwood

    نخستین تریلر فیلم Deadwood

    نخستین تریلر فیلم Deadwood شبکه HBO اولین تریلر فیلم ددوود را منتشر کرد. در فیلم Deadwood …
  • Deadwood

    ساخت فیلم Deadwood رسما تایید شد

    ساخت فیلم Deadwood رسما تایید شد سریال Deadwood یکی از تحسین شده‌ترین سریال‌های تلویزیون ب…
  • Deadwood

    آغاز تولید فیلم جدید Deadwood (ﺩﺩﻭﻭﺩ) از سال آینده

    آغاز تولید فیلم جدید Deadwood (ﺩﺩﻭﻭﺩ) از سال آینده طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، شبکه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *