اف. گری گری، کارگردان هشتمین قسمت از سری فیلم های سریع و خشن یعنی The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین)اعلام کرده است که احتمال وقوع نسخه های بعدی این سری در فضا وجود دارد!

این سری فیلم هر چه بیشتر از عمرش گذشته، تا حدی از جذابیت های آن نیز کاسته شده است و مقداری از ماهیت ماشین گونه و سرعت وار خود را از دست داده و راه فیلم هایی چون جیمز باند و ماموریت غیر ممکن را در پیش گرفته است و در چند فیلم اخیر شاهد صحنه های نه چندان قابل قبولی از هواپیما، تانک و حتی پرش با ماشین از بین برج ها بوده ایم.

همین ماجراها باعث شده است تا اف. گری گری وقوع هر اتفاقی در قسمت های بعدی فیلم را غیر ممکن نداند، او در مصاحبه جدیدش گفته است:

“فضا؟ ببینید، برای چنین عنوانی نمی توان محدودیت یا قانونی تعیین کرد. زمانی که من موضوع مربوط به زیر دریایی (مربوط به فیلم سرنوشت خشمگین) را مطالعه کردم، فقط گفتم همه چیز امکان پذیر است، الان هم اگر با متن دیگری با موضوع دام در مریخ مواجه شوم، از دیدن آن تعجب نخواهم کرد.”

همانطور که گفته شد، سری فیلم های سریع و خشن در گذر زمان با تغییراتی مواجه شده است، اگرچه این تغییرات تاثیر منفی از نظر منتقدان داشته است، اما به نظر نمی رسد که تاثیر چندانی بر فروش آن داشته باشد. نمونه بارز آن فیلم سرنوشت خشمگین است که بعد از اکران رکورد فروش در اولین هفته را تغییر داد و تنها در سه روز موفق به فروش جهانی ۵۰۰ میلیون دلاری شد، این فیلم در حال حاضر در رده دومین فیلم پر فروش سال ۲۰۱۷ و یازدهمین فیلم پر فروش تاریخ (بعد از فیلم دیو و دلبر) قرار دارد.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *