نسخه پی‌سی بازی Watch Dogs را برای مدت محدودی رایگان بازی کنید

بازی Watch Dogs هم‌اکنون برای مدت محدودی بر روی پی‌سی رایگان است و شما با عضو بودن در سرویس Uplay می‌توانید آن را دریافت کنید.

یوبی‌سافت هم‌اکنون بازی Watch Dogs را برای مدت محدودی رایگان کرده است. شما از حال تا 13 نوامبر (22 آبان) می‌توانید این بازی اکشن محصول سال 2014 را به صورت رایگان تجربه کنید. البته ابتدا باید در سرویس رایگان Uplay عضو شوید و بعد از آن با مراجعه به این لینک می‌توانید بازی را دریافت کنید.

لازم به ذکر است که این پیشنهاد ویژه یوبی‌سافت فقط برای پی‌سی است و نسخه‌های کنسول این بازی رایگان نشده‌اند. داستان بازی Watch Dogs در ایالت شیکاگو اتفاق می‌افتد و شخصیت اصلی آن هکری به نام «ایدن پیرس» (Aiden Pearce) است. بزرگ‌ترین المان گیم‌پلی بازی قابلیت کنترل و دست‌کاری کردن دنیای اطرافتان توسط تلفن همراه است.

وبسایت گیم‌اسپات در بررسی که از بازی Watch Dogs داشت به آن نمره 8 از 10 را داد و المان‌های هک کردن بازی، فعالیت‌های مختلف موجود در محیط بازی و طراحی مراحل آن را تحسین نمود.

دنباله این بازی با نام Watch Dogs 2 در نوامبر 2016 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شد. گیم‌اسپات به این دنباله همانند بازی اصلی نمره 8 از 10 را داد.

تانی کال

برگرفته از Gamespot

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *