سازندگان بازی Call of Duty: WWII یعنی استودیو «اسلج‌همر گیمز» و شرکت اکتیویژن، امروز از نسخه مخصوص این بازی که موسوم به Valor Collection است رونمایی کردند.

عناوین سودآور مانند بازی‌های مجموعه Call of Duty از همان ابتدا مورد توجه بسیاری از طرفداران قرار داشتند و فروش‌ فوق‌العاده آن‌ها نیز سازندگان را بر آن داشت تا حساب ویژه‌ای بر روی این بازی‌ها باز کنند. در راستای همین رویه نیز شرکت اکتیویژن در موقعیت‌های گوناگون، تدارکات ویژه‌ای را برای این بازی‌ها در نظر می‌گرفت که یکی از آن‌ها عرضه نسخه‌های لوکس و ویژه از بازی‌ها بود که تحت عناوین و نام‌های مختلف و البته در تعداد محدود تولید می‌شدند. این رویه تا به امروز‌ ادامه داشته است و آخرین نسخه از مجموعه ندای وظیفه یعنی بازی Call of Duty: WWII نیز دارای یک نسخه لوکس است.

همان‌طور که می‌دانید، Call of Duty: WWII که شعار بازگشت به ریشه‌های این مجموعه را فریاد می‌زند، قرار است که بازیکنان را برای باری دیگر به دوران جنگ دوم جهانی برده و داستان‌های تازه و متفاوتی از آن را روایت کند. سازندگان نیز تاکنون از بازی بزرگنمایی‌های بسیاری کرده‌اند و به گفته خود برنامه‌های متعددی را برای آن در سر دارند که یکی از آن‌ها عرضه نسخه‌های مخصوص از بازی است.

همان‌طور که گفته شد، امروز سازندگان بازی از نسخه موسوم به Valor Collection رونمایی کردند که علاوه‌بر دیسک بازی، شامل یک مجسمه برنزی بسیار زیبا از سربازان، تعدادی پچ و نشان که از آن واحد‌های نظامی بازی هستند، یک شمشیر بسیار کوچک و پوستری از یک سرباز نازی که تبدیل به زامبی شده‌، می‌شود. البته لازم به ذکر است که نسخه Valor Collection خود نیز به دو نوع استاندارد و پرو عرضه می‌شود. نسخه پرو در تمامی موارد گفته شده با نسخه استاندارد یکسان است و تنها از لحاظ نوع دیسک بازی با نسخه دیگر تفاوت دارد. دیسک بازی در این نسخه علاوه‌بر خود بازی، حاوی سیزن پس و یک سری محتوای اضافی از بازی است و بازیکنان با تهیه این نسخه، دیگر از پرداخت هزینه برای به دست آوردن سیزن پس بازی بی‌نیاز می‌شوند.

در انتها لازم به یادآوری است که بازی Call of Duty: WWII در تاریخ دوازدهم آبان ماه (سوم نوامبر 2017) برای کنسول‌های نسل هشتمی و پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد.

بازی Call of Duty: WWII

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *