کمپانی آئودی در تاریخ 11 جولای از نسخه جدید مدل A8 رونمایی می‌کند و به همین مناسبت هفته پیش یک تیزر تبلیغاتی از نسخه جدید A8 را منتشر کرده و برخی از ویژگی‌های آن را نمایش داد است. نسخه جدید A8 یک سدان بسیار بزرگ بوده و سرنشینان عقب فضای کافی و راحتی را در آن تجربه کرده و با استفاده از کنسول مرکزی قرار داده شده در بین صندلی‌های عقب، توان کنترل برخی از آپشن‌ها و امکانات A8 را دارند.

2018-audi-a8-teaser-2

یکی از آپشن‌های مذکور ماساژور پا بوده که با استفاده از پنل الکتریکی قرار گرفته برروی کنسول مرکزی عقب روشن خواهد شد. ماساژور آئودی در پشت صندلی‌های جلو قرار گرفته و سرنشین عقب می‌تواند پاهای خود را در درون محفظه ماساژور قرار دهد! کمپانی آئودی نام این ویژگی را relaxation seat یا صندلی آرامش گذاشته است!

2018-audi-a8-teaser

تیزر آئودی از خودروی A8 آپشن‌ها و جزئیات زیادی را نمایش می‌دهد. یکی‌دیگر از آپشن‌های A8؛ وجود یک پنل ثانویه در کنسول مرکزی جلو بوده که سرنشینان قسمت جلو با استفاده از آن توان تنظیم سیستم تهویه و کنترل آب و هوا را دارند.

2018-audi-a8-teaser-1

نسل بعدی A8 تا حدودی شبیه به کانسپت Q8 بوده و با نیم‌نگاهی به تیزر آئودی می‌توان فهمید که بخش کوچکی از کنسول مرکزی عقب از شیشه ساخته شده است. نکته قابل توجه این است که آئودی در یکی از تصاویر تیزر مدل A8 نشان می‌دهد که با لمس پانل مرکزی مجهز آن توان کنترل فیزیکی و تنظیم صندلی‌های عقب را خواهید داشت. همچنین به نظر می‌رسد که سرنشینان A8 می‌توانند که شدت ماساژ پای خود را تغییر داده و دو حالت wave و stretch را انتخاب کنند!

چرخان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *