خانه ورزش اخبار ورزش نظری جویباری: محرومیت از نقل و انتقالات لطمه بزرگی به استقلال زد

نظری جویباری: محرومیت از نقل و انتقالات لطمه بزرگی به استقلال زد

0

به نقل از مهر، علی نظری جویباری اظهار داشت: از شبی که استقلال مقابل العین شکست خورد خواب و خوراک ندارم. این نتیجه برای هیچ استقلالی قابل باور نبود و نیست.

وی افزود: منصوریان تیم خوبی را امسال جمع و جور کرد و بازیکنان جوان مطرحی را به فوتبال ایران معرفی کرد. اما در نظر داشته باشیم که این تیم اگر خوب بود، تنها برای لیگ برتر خوب بود. این بازیکنان در لیگ برتر جواب دادند اما ابزار مناسب برای لیگ قهرمانان آسیا در این تیم وجود نداشت.

نظری جویباری گفت: وقتی می‌گویند یک تیم باید برای دو یا سه جام بسته شود، همین است. یعنی استقلال از نظر داشتن بازیکن با تجربه برای آسیا بسته نشده بود. البته آنها خواستند در نیم فصل با جذب بازیکنانی مثل آندو و جپاروف این ضعف را جبران کنند اما آن محرومیت به سراغ استقلال آمد تا منصوریان نتواند تیمش را ترمیم کند. آن محرومیت کار خود را کرد و ضررش را اینجا به استقلال زد.

مدیر سابق باشگاه استقلال بیان داشت: اوج بدشانسی استقلال جایی بود که همه هافبک‌های خود را برای این بازی از دست داد. شما شک نکن اگر امید ابراهیمی، نورافکن و دیگران بودند هرگز این اتفاق نمی‌افتاد.

معاون پیشین باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اما در عین حال من هم مثل خیلی‌ها معتقدم استقلال با همین داشته‌هایش هم می‌توانست بهتر از این بازی کند که البته نشد و هرچه بود گذشت. باید باشگاه ما از این اتفاق درس بگیرد و من امیدوارم یکسری اشتباهات گذشته را دیگر شاهد نباشیم.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *