فروشگاه گیم‌استاپ در طی جلسه‌ای که با سرمایه‌گذاران برگزار کرده بود، نظرات خود را در رابطه با تاخیر بازی Red Dead Redemption 2 و انتظاراتی که از مراسم E3 امسال دارند را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است.

مدیر این فروشگاه اعلام کرد بازی‌های بزرگی همچون Red Dead Redemption 2، همواره در زمان انتشار عناوین دیگر را تحت شعاع خود قرار داده و معادلات بازار را به نفع خود تغییر می‌دهند. در واقع، این بازی‌ها، فروشی که عناوین دیگر باید داشته باشند را تحت تاثیر قرار داده و به فروش خود اضافه می‌کنند. به همین دلیل، گیم‌استات قصد ندارد تا پیش‌بینی‌های خود را درمورد فروش بازی‌ها در نیمه دوم سال 2017 تغییر دهد، چرا که فروش احتمالی بازی Red Dead Redemption 2 (به هنگام انتشار) بین دیگر عناوین تقسیم می‌شود.

مدیر گیم‌استاپ در ادامه صحبت‌هایش گفت:

هنگامی که عنوانی همانند بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شود، بازیکنان به جای خرید عناوین دیگر، Red Dead را در اولویت خرید خود قرار می‌دهند و این از میزان فروش دیگر بازی‌ها کم کرده و به فروش بازی Red Dead Redemption 2 اضافه می‌کند. بنابراین، تاخیر این عنوان جهان آزاد تاثیر چندانی در فروش کلی بازی‌ها و سودی که از آن‌ها در نیمه دوم عاید فروشگاه‌ها می‌شود، ندارد. اکنون که این اثر تاخیر خورده است، بازیکنان می‌توانند بازی‌های دیگری از قبیل Call of Duty یا Destiny را خریداری کرده و با آن‌ها مشغول شوند.

بازی Red Dead Redemption 2

با توجه به تاخیر طولانی که بازی جهان آزاد جدید راک‌استار با آن مواجه شده و همچنین کمبود موجودی کنسول نینتندو سوئیچ در انبارها، انتظار می‌رفت که فروشگاه گیم‌استاپ پیش‌بینی‌های خود را در مورد فروش بازی‌های نیمه دوم سال 2017 کاهش دهد، اما مدیر این فروشگاه معتقد است که این موارد با رونمایی از بازی‌های جدید در مراسم E3 2017 و انتشار بازی‌های دیگر کاملا جبران می‌شود و اینطور نیست که با تاخیر خورد یک عنوان، بازی دیگری به فروش نرسد.

مدیر این فروشگاه گفت:

من فکر می‌کنم که مراسم E3 امسال بسیار هیجان انگیز باشد و با رونمایی از بازی‌های جدید، بازیکنان دلیل تغییر نکردن پیش‌بینی‌های ما را متوجه خواهند شد.

جالب است بدانید معمولا ناشر بازی‌ها، قبل از رونمایی رسمی از یک عنوان، فروشگاه‌های بزرگی همانند گیم‌استاپ را در جریان قرار می‌دهند تا روند ارسال و فروش بازی با سهولت و سرعت بیشتری انجام شود، به همین دلیل به جرات می‌توان گفت گیم‌استات اطلاعاتی دارد که بازیکنان از آن‌ها بی‌خبر هستند.

ناگفته نماند که به برگزاری مراسم E3 2017 بسیار نزدیک شده‌ایم و 2 هفته بیشتر با آن فاصله نداریم. به محض انتشار اطلاعات جدیدتر، آن‌ها را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار خواهیم داد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *