کریس پرت (Chris Pratt)، ستاره‌ی فیلم The Guardians Of The Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲»، در حال انجام مصاحبه‌های مختلف هست تا به نوعی برای فیلم نگهبانان کهکشان ۲۲ که به زودی اکران می‌شود تبلیغ کند. نقدهای اولیه منتشر از این فیلم خبر از آن می‌دهند که نگهبانان کهکشان ۲ به خوبی فیلم اول نیست، ولی پر از سکانس‌های خنده ‌دار، اکشن و احساسی هست. کریس پرت در یکی از آخرین مصاحبه‌هایش درباره‌ی مشکل فیلم Suicide Squad «جوخه‌ی انتحار» صحبت کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

عمق رابطه‌ی شخصیت‌ها در فیلم نگهبانان کهکشان یکی از نقاط قوت این فیلم محسوب می‌شود، ولی همچنین رابطه‌ای را نمی‌توان در فیلم‌های رقیب مارول پیدا کرد. آخرین فیلم جهان توسعه یافته‌ی DC، یعنی Suicide Squad «جوخه‌ی انتحار»، از نبود شخصیت پردازی خوب رنج می‌برد و این موضوعی هست که همه بر روی آن توافق دارند.

در مصاحبه‌ای که سایت Io9 با کریس پرت داشته از او درباره‌ی فیلم‌های جهان توسعه یافته‌ی DC، سوال پرسیده شد. در حالی که کریس پرت مواظب بود چیز بدی درباره‌ی این استدیو نگوید، ولی خیلی رک نظرش را درباره‌ی Suicide Squad «جوخه‌ی انتحار» که شخصیت پردازی ضعیف فیلم بود؛ بیان کرد.

من واقعا فیلم‌های کمپانی برادران وارنر را دوست دارم، من فکر می‌کنم که این فیلم‌ها خیلی خوب هستند و نمی‌توانم به عنوان یک منتقد نظر دهم؛ اما یکی از ایرادهای فیلم جوخه‌ی انتحار این بود که شخصیت‌های زیادی را در فیلم معرفی کردند. آن‌ها فقط ده دقیقه را صرف این کردند که به بگویند چرا باید به این شخصیت‌ها اهیمت بدهیم. در عوض آن می‌توانستند برای هر شخصیت سه‌گانه‌های برای این شخصیت‌ها درست کنند و در آن ما را قانع کنند تا به این شخصیت‌ها اهیمت بدهیم.

با این حرف‌ها از جانب کریس پرت به مقایسه‌ی شخصیت پردازی‌ها در جهان توسعه یافته‌ی DC دنیای سینمایی مارول پرداخت؛ دنیایی که قبل از اولین فیلم انتقامجویان، تلاش زیادی برای دادن هویت مناسب به شخصیت‌هایش کرد. بر اساس صحبت‌های پرت، خیلی بهتر می‌شد که کمپانی برداران وارنر از  فیلم‌های سولو برای شخصیت‌های هارلی کوئین (Harley Quinn)، ددشات (Deadshot) و دیگران استفاده می‌کرد و بعد آن‌ها را در فیلم Suicide Squad کنار هم قرار می‌داد.

توسط اشکان دولتی

گیمفا

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *