مدتی پیش بود که شما را با بازی Observer آشنا کردیم. این بازی که در سبک ترس با المان‌های روانشناختی و علمی‌تخیلی می‌باشد، اکنون عرضه شده و نمرات و نقد‌های آن نیز منتشر شده است.

در ادامه با نقد‌های این بازی همراه باشید:

Ragequit.gr: 91

وارد شدنی تاریک و بی‌رحم به بدترین راز‌های یک خانواده که به طور درخشانی در بازی گنجانده شده است. Detective Lazarski بدبین، خسته طراحی شده است. این شخصیت چیزی برای از دست دادن ندارد. Observer تمامی انتظاراتی که از این ژانر دارید را برآورده می‌کند.

DarkStation: 90

GameSpew: 90

Observer بدون محدودیت عمل می‌کند. بنظر می‌آید که Layers of Fear تنها یک دست گرمی برای Bloober Team بود تا Observer را بسازند. این بازی گشت و گذار، مخفی‌کاری، پازل و ترس را با یکدیگر مخلوط می‌کند. Observer یک بازی دقیق است که کم پیش می‌آید اشتباهی کند. اگر فکر می‌کنید که شما شجاعت انجام آن‌را دارید پس منتظر یکی از بزرگ‌ترین سوپرایز‌های سال باشید.

Game Revolution: 90

شخصیت‌های عجیب و غریب، زیر پوست کشور ایده‌پردازی‌شده‌ی لهستان و خط‌وط داستانی ترسناک یکی از بهترین تجربه‌های عمر گیمینگ من را خلق کرد. ممکن است برخی عقایدی که بازی به نمایش می‌گذارد درست نباشد اما به طور شگفت‌انگیزی اجرا شده‌اند. اگر به دنبال این هستید که همزمان هم بترسید هم کنجکاو شوید باید چند روزی را با Daniel Lazarsky در Observer بگذرانید.

Gamespot: 90

Gamespew: 90

New Game Network: 80

Eurogamer Italy: 80

SpazioGames: 80

The Game Machine: 80

Observer یک ماجرای ترسناک علمی‌تخیلی خوب می‌باشد. این بازی خط داستانی قوی‌ای دارد که با نقش‌آفرینی معرکه‌ی “راتگر هاور” (Rutger Hauer) بهتر شده است. برخی المان‌هایی که کمتر قانع‌کننده هستند ( مخصوصا ایده‌های قرض گرفته شده از Layers of Fear) ارزش یک تجربه‌ی جالب را کم نمی‌کند.

Vandal: 78

Wccftech: 78

Observer یک عنوان اول شخص ماجراجویی بسیار جالب است که از ویژگی‌های آن می‌توان به طراحی خوب شخصیت‌ها و محیط به همراه المان‌های مخصوص تیم‌سازنده – که علیرغم کمی تکراری کردن بازی، تا حد زیادی کل بازی را به دوش دارند – اشاره کرد. Observer برای طرفداران سبک ترس روانشناختی یک خرید با ارزش است.

Everyeye.it: 78

Multiplayer.it: 78

COGconnected: 74

4Players.de: 60

Slant Magazine: 60

اگر از مریضی نمردید این بازی قطعا شما را وسواسی خواهد کرد؛ که البته هدف بازی نیز همین است. بازیی که با المان‌های سایبرپانک‌محور برروی تئوری‌های مربوط به واقعیت افزوده شده و توهم هوشیاری تمرکز دارد.

پردیس گیم

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *