چندی پیش و قبل از شروع رویداد کامیک کان 2017، استودیو تل‌تیل اعلام کرده که قصد دارد فصل دوم بازی بتمن را بسازد و بازی Batman: The Enemy Within را معرفی کرد.

فصل اول بازی بتمن به خوبی تمام شد، پنگوئن به زندان افتاد و «لیدی آرکام» (Lady Arkham)، دشمن اصلی بتمن، ظاهرا کشته شده است. در فصل دوم بازی یک سری از دشمنان قدیمی بتمن بازگشته‌اند و علاوه‌بر ریدلر باید با جوکر نیز مقابله کنیم.

تاکنون این بازی نقد بدی دریافت نکرده است و شما می‌توانید بعضی از خلاصه نقدهای سایت‌های معتبر را در زیر بخوانید:

گیم‌اسپات:

قسمت اول فصل دوم، The Enigma، یک آغاز خوب برای بازی بود و نشان دهنده‌ آن است که تل‌تیل ایده‌های جاه‌طلبانه‌تری نسبت به فصل اول دارد.

IGN:

من دوست داشتم تا معماهای ریدلر را خودم به تنهایی حل کنم و در بازی‌های ماجراجویی این موضوع خیلی مهم است. حس تنش و درام درون The Enemy Within باعث موفقیت این قسمت شده. این شروع خوب از تل‌تیل باعث شده است که به دانستن هویت واقعی جان دو علاقه‌مند شوم.

گیم‌بیت:

The Enemy Within صحنه‌های اکشن خیلی خوبی دارد ولی بیش از حد بر دنیای شناخته شده بتمن متکی است. بازی تلاشی برای پرداختن به شخصیت‌ها نمی‌کند و شما به شخصیت‌ها و موقعیت خود اهمیت نمی‌دهید، از این رو انتخاب‌هایی که در جریان بازی اتخاذ می‌کنید معنی خودشان را از دست می‌دهند.

میانگین نمرات بازی Batman: The Enemy Within تاکنون 77 از 100 است.

گیم شات

  • نقد و بررسی بازی Batman: The Enemy Within

    نقد و بررسی بازی Batman: The Enemy Within

    تل تیل! کمپانی محبوبی که زمانی برای بردن دلمان فقط یک اشاره لازم داشت. زمانی بازی های این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *