نقش‌آفرینی سم راکول و اسکار آیزاک در اثر جدید کارگردان فیلم In Bruges

مارتین مک‌دونا ۵۱ساله که با آثاری همچون فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri و فیلم In Bruges شناخته می‌شود، اثر جدید خود را با بازی اسکار آیزاک و سم راکول می‌سازد.

کریستوفر والکن، سم راکول و اسکار آیزاک به‌عنوان سه بازیگر فیلم جدید مارتین مک‌دونا معرفی شده‌اند؛ نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردانی که فیلم Six Shooter، فیلم In Bruges، فیلم Seven Psychopaths و فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri را در کارنامه دارد و تا امروز نامزدی‌ها و جوایز گوناگونی را کسب کرده است. مک‌دونا اکنون برای این پروژه به‌دنبال استودیوهای سازنده و شرکت پخش‌کننده می‌گردد. ددلاین گزارش می‌دهد که اکنون ۴ استودیو هالیوودی شناخته‌شده به‌دنبال خریداری فیلم هستند و پیشنهادهای مالی خود را تحویل سازندگان داده‌اند.

هیچ اطلاعات خاصی از فیلم در دسترس نیست. اما ددلاین می‌گوید که مک‌دونا دوباره یک فیلم‌نامه‌ی معرکه را آماده کرده است. از آن‌جایی که او سابقه‌ی نگارش چند فیلم‌نامه و نمایش‌نامه‌ی معرکه را دارد، این ادعا کاملا باورپذیر به نظر می‌آید. راکول تا به امروز دو بار با مک‌دونا همکاری کرد و به خاطر یکی از این همکاری‌ها که در فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری رقم خورد، موفق به جلب توجه آکادمی علوم و هنرهای سینما و کسب جایزه‌ی اسکار شد. از آن سو والکن که چند دهه‌ی قبل جایزه‌ی اسکار را برد، به خاطر فیلم Seven Psychopaths سابقه‌ی همکاری با مک‌دونا را دارد.

مک‌دونا که قبلا جایزه‌ی اسکار را برده، اکنون مشغول فیلم‌برداری فیلم The Banshees of Inisherin است. کالین فارل، بری کیوگن، برندن گلیسون و کری کندن در فیلم The Banshees of Inisherin نقش‌آفرینی می‌کنند؛ اثری که سرچلایت پیکچرز به‌عنوان بخشی از شرکت عظیم دیزنی، وظیفه‌ی اکران سینمایی آن را بر عهده دارد.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *