نقش اصلی سریال Witcher به «هنری کویل» رسید

«هنری کویل» ستاره فیلم «مرد پولادین» (Man of Steel) با بازی در نقش «گرالت ریویایی» در سریال «ویچر» شبکه نت‌فلیکس به تلویزیون بازمی‌گردد. این سریال درام براساس رمان‌های فانتزی نوشته «آندری ساپکوفسکی» لهستانی ساخته می‌شود.

در سریال «ویچر» که داستانی حماسی در مورد سرنوشت و خانواده روایت می‌کند، «گرالت ریویایی» یک شکارچی هیولای گوشه‌گیر است که سعی می‌کند در دنیایی که گاهی انسان‌هایش از حیوانات آن بدخوتر می‌شوند جایگاهش را بیابد. اما وقتی تقدیر او را با جادوگری قدرتمند و شاهزاده‌ای مرموز آشنا می‌کند، این سه تن باید سفر در سرزمین پهناور قصه را بیاموزند.

نویسندگی این سریال که خبر تولید آن سال گذشته میلادی منتشر شد، به «لورن اشمیت هیسریچ» (دردویل، مدافعان) سپرده شده است. وی با ارسال توئیتی در خصوص انتخاب کویل اظهار داشته است، «کویل اولین بازیگری بود که ملاقات کردم. در آن زمان نه فیلمنامه‌ای در کار بود و نه نویسنده‌ای و تنها برای تولید سریال چراغ سبز نشان داده بودند و من هیجانزده بودم. چهار ماه از آن دیدار گذشته و من هنوز اشتیاق کویل را برای بازی در این نقش فراموش نکرده‌ام. او خود گرالت است. همیشه بوده است. برای استقبال از کویل و ورود او به خانواده ویچر بسیار هیجانزده‌ام.»

«الیک ساخاروف» که کارگردانی سریال‌های بزرگی چون «بازی تاج‌وتخت» و «خانه پوشالی» را در کارنامه دارد، چهار اپیزود از سریال «ویچر» از جمله اپیزود اول را کارگردانی خواهد کرد. «الکس گارسیا لوپز» (لوک کیج) و «شارلوت برندستورم» (اوتلندر) نیز هرکدام دو اپیزود را کارگردانی ‌می‌کنند. ساپکوفسکی هم در این پروژه به عنوان مشاور هنری فعالیت می‌کند.

هشت رمان ساپکوفسکی که به «حماسه ویچر» شهرت دارد، زندگی ویچرها یا شکارچیانی را نقل می‌کند که در سنین جوانی توانایی‌های ماوراءالطبیعی فرامی‌گیرند تا هیولاهای مرگبار را به از بین ببرند. این کتاب تا کنون به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده و یک بازی ویدیویی پرخرج بر اساس آن ساخته شده است.

کویل اخیراً فیلم «مأموریت غیرممکن: فال‌اوت» را روی پرده داشته، فیلمی که تاکنون بیش از ۶۵۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است. وی با سریال «خاندان تودور» شبکه شوتایم نامی برای خود دست و پا کرد و پس از آن نقش‌های بزرگ سینمایی از جمله «کلارک کنت»/سوپرمن را در فیلم‌های «لیگ عدالت»، «مرد پولادین» و «بتمن در برابر سوپرمن» به دست آورد. کویل به زودی در کنار «بن کینگزلی» در فیلم «نومیس» بازی می‌کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *