نقش اصلی فیلم جدید «DOOM» به یک بازیگر زن رسید

امی منسون قرار است برای ایفای نقش اصلی فیلم جدید «Doom» انتخاب شود. سری بازی های «Doom» یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی ها در میان تمام بازی ها است، و کمک کرد تا سبک اکشن اول شخص به یکی از ژانرهای محبوب بازی تبدیل شود. در این بازی داستان ها نسبتاً سبک هستند، و معمولاً در مورد دانشمندانی است که به طور تصادفی به جهنم سیاره مریخ وارد می شوند، و شخصیت اصلی داستان یعنی تک تیر انداز محبوبی ملقب به «Doomguy» است، که باید با موجودات شیطانی رو به رو شود و آن ها را از بین ببرد.

فیلم «Doom» برای اولین بار در سال 2005 با بازی کارل اربن و دواین جانسون ساخته شد. فیلم خصوصیات مریخ را حفظ کرده ولی جنبه های جنهمی اش را کنار گذاشته بود. در حالی که فیلم جذابیت زیادی داشت اما نویسندگی آن بسیار ضعیف بود و زمان در فیلم بسیار کند و خسته کننده سپری می شد. در این فیلم تلاش کردند تا احساس سرگرم کننده بازی را دوباره باسازی کنند. همچنین حضور شخصیت «The Rock» با بازی دواین جانسون به خوبی سرگرم کننده بود. عملکرد ضعیف اولین فیلم باعث شد تا امروز هرگز ساخت ادامه این فیلم رخ ندهد، بنابرین شنیدن خبری مبنی بر قرار داد بستن نینا برگمن با کمپانی یونیورسال پیکچرز برای بازی در فیلم «Doom» کاملاً شکه کننده است.

همچنین تایید شده است که «Universal 1440 Entertainment»، بازوی غیر تئاتری استودیو یونیورسال پیکچرز این پروژه را اداره می کند و پیشنهاد کرده تا این فیلم به طور مستقیم از طریق «DVD» یا پلتفرم های استریم در بازار منتشر شود. طبق گزارش سایت «Dread Central»، قرار است نقش اصلی فیلم جدید «Doom» را امی منسون بازیگر سریال «Once Upon A Time » ایفا کند. کارگردانی فیلم جدید «Doom» بر عهده تونی گیگلو کارگردان سریال «S.W.A.T» و فیلم «Under Siege» خواهد بود، و فیلم برداری این پروژه به زودی در بلغارستان آغاز خواهد شد.

با نحوه پخش در نظر گرفته شده برای این فیلم نمی توان با اطمینان در مورد فروش آن اظهار نظر کرد، زیرا در سال های اخیر نمونه هایی مانند: «Universal Soldier: Day of Reckoning» و «Cult Of Chucky» با همین شیوه فروش مناسبی داشتند. فیلم «Doom» در سال 2005 برای کمپانی یونیورسال پیکچرز یک شکست مالی بود، در نتیجه با وجود تمام موفقیتی که ممکن است فیلم جدید «Doom» به دست آورد، تمام تلاش کمپانی کم کردن ریسک است.

دواین جانسون اخیراً در فیلم « Rampage» که اقتباسی از یک بازی ویدئویی است حضور داشته، که از دید منتقدان و همچنین در گیشه عملکرد بسیار بهتری از فیلم ابتدایی «Doom» داشته است. همچنین در ادامه دواین جانسون در توییتر خود موفقیت فیلم « Rampage» را تبریک گفت. دواین جانسون احتمالاً شخصیت شرور و منفی داستان فیلم جدید «Doom» خواهد بود.

هنوز تاریخ پخش فیلم جدید Doom مشخص نشده است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *