نقش داو کامرون در فصل 5 سریال Agents of S.H.I.E.L.D

فصل پنجم سریال Agents Of S.H.I.E.L.D شبکه ABC، داو کامرون (Dove Cameron) را برای بازی در نقش مرموزی بکار گرفت و حالا مارول اعلام داشته که نقش او در این سریال چیست و تصویری از او نیز منتشر کرده است. فیل کالسون و تیم مامورانش در فصل‌های مختلف این سریال ابرقهرمانی مارول دست به ماجراجویی‌های مختلفی زده‌اند. هرچند شاید بزرگترین ماجراجویی آن‌ها در فصل ۵ باشد که Agents Of S.H.I.E.L.D به آینده سفر کردند، به زمانی بعد از نابودی زمین توسط دیزی و این تیم هدفش نجات انسان‌ها است. برای پیچیده‌تر شدن این مشکل، انسان‌های باقی مانده تحت امر و فرمان کری در می‌آیند که توسط کاسیوس فرمانروایی می‌شود.

در قسمت‌های جدید، کولسون و تیمش به دنبال راهی برای رسیدن به خانه هستند و می‌بینیم که چطور زمین را از نابودی نجات می‌دهند اما ابتدا برای آزادی‌شان با کاسیوس مبارزه می‌کنند. مامورین سرانجام به سال ۲۰۱۸ برمی‌گردند و از به پایان رسیدن دنیا جلوگیری می‌کنند. حالا که به زمان حال بازگشته‌اند اولین تصویر از یکی از شخصیت‌های آن‌ها منتشر شده است.

اواخر سال گذشته بود که اعلام شد ستاره‌ی کانال دیزنی، داو کامرون به فصل ۵ سریال Agents Of S.H.I.E.L.D پیوسته اما جزئیات مربوط به نقش وی منتشر نشد. حالا EW اولین تصویر از شخصیت کامرون، روبی، زن جوانی با هوش بالا که به دیزی علاقه نشان می‌دهد، منتشر کرده است. همچنین اعلام شده که روبی دختر ژنرال هایل است، افسر ارتش ایالت متحده که طرفداران در قسمت Rewind فصل ۵ دیدند. می‌توانید عکس کامرون در نقش روبی را در قسمت زیر مشاهده کنید:

برای آن دسته از مخاطبینی که ژنرال هایل را به یاد نمی‌آورند باید بگوییم که او افسر ارتش در تجهیزات Blue Raven Ridge بود، جایی که فیتز شش ماه نگه داشته شد و سعی داشت بفهمد چه اتفاقی برای دوستانش افتاده است. هایل مسئول گردآوری مامورین بعد از حکمرانی Life-Model Decoys بر S.H.I.E.L.D بود که تصور عموم را از این سازمان خراب کرده بود. البته وقتی بیشتر مامورین گیر Enoch افتادند و به آینده فرستاده شدند، تنها فیتز باقی ماند. اطلاعات کمی از هایل در دست است اما وی دو تا از زیر دستانش را بعد از فرار فیتز مجازات کرد.

ارتباط شخصیت کامرون با هایل نشان از این دارد که ژنرال ارتش و تجهیزات Blue Raven Ridge نقش مهمی در روایت فصل ۵ با بازگشت مامورین ایفا می‌کنند. فصل ۵ این سریال درباره آینده است و قسمت Rewind تنها قسمتی است که زمان حال را نشان می‌دهد. هرچند هنوز مشخص نیست چطور زمین نابود شده و احتمالا مابقی این سریال به این راز بپردازد. هرچند بنظر می‌رسد هایل و Blue Raven Ridge بی‌تاثیر نبوده‌اند.
باید منتظر ماند و دید نقش کامرون در فصل ۵ با بازگشت کولسون و تیمش به زمان حال چقدر بزرگ است. قطعا علاقه‌ی روبی به دیزی بی‌جهت نیست. علاوه بر بازی کامرون در این فصل، و بازگشت تیم به زمان حال، طرفداران این سریال صدمین قسمت از این سریال را شاهد خواهند بود.

فصل پنجم سریال Agents Of S.H.I.E.L.D امروز (۱۳ بهمن) با قسمت Past Life ساعت ۹ شب از شبکه ABC پخش می‌شود.

تانی کال

برگرفته از ScreenRant

سینماگیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *