نقش ﺑﻦ ﻣﻨﺪﻟﺴﻮﻥ در فیلم Captain Marvel معلوم شد

طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، ﺑﻦ ﻣﻨﺪﻟﺴﻮﻥ قرار است نقش شخصیتی به نام Yon-Rogg را در فیلم سینمایی Captain Marvel (کاپیتان مارول) ایفا کـند. در کتاب های مصور کمپانی مارول، این شخصیت تاریخچه مشترک قابل توجه ای با دو شخصیت مار-ول و ﮐﺎﺭﻭﻝ ﺩﺍﻧﻮﺭﺯ دارد، دو ابرقهرمانی کمیک بوکی که جود لا و بری لارسون قرار است نقش آنها را در این فیلم ایفا کنند. باید اشاره کنیم که Captain Marvel آخرین فیلم انفرادی فاز سوم دنیای سینمایی مارول است.ﺑﻦ ﻣﻨﺪﻟﺴﻮﻥ از میانه های دهه هشتاد قرن بیستم وارد دنیای بازیگری شد، اما طی چند سال اخیر بعنوان یک بازیگر درخشان مطرح شد و به لطف حضور تاثیرگذارش در فیلم هایی مثل The Dark Knight Rises (ﺷﻮﺍﻟﯿﻪ ﺗﺎﺭﯾﮑﯽ ﺑﺮﻣﯽﺧﯿﺰﺩ) و The Place Beyond the Pines (ﻣﮑﺎﻧﯽ ﺁﻥ ﺳﻮﯼ ﮐﺎﺝﻫﺎ)، همچنین سریال هـای HBO’s Girls (دخترها) و Netflix’s Bloodline، مورد تحسین قرار گرفت، اما بیشترِ ما عاشقان علم و تخیل او را به خاطر حضور شرورانه اش در پرفروش ترین فیلم سال گذشته میلادی، یعنی Rogue One: A Star Wars Story (ﯾﮏ ﺳﺮﮐﺶ: ﺩﺍﺳﺘﺎﻧﯽ ﺍﺯ ﺟﻨﮓﻫﺎﯼ ﺳﺘﺎﺭﻩﺍﯼ) می شناسیم. این ستاره در فیلم بعدی Robin Hood (رابین هود) که سال آینده میلادی اکران می شود در نقش ﮐﻼﻧﺘﺮ شرور ﻧﺎﺗﯿﻨﮕﻬﺎﻡ ظاهـر خواهد شد، و همچنین یک نقش کلیدی در فیلم اقتباسی Ready Player One (ﺑﺎﺯﯾﮑﻦ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﯾﮏ ﺁﻣﺎﺩﻩ) ﺍﺳﺘﯿﻮﻥ ﺍﺳﭙﯿﻠﺒﺮﮒ ایفا می کند. آقای ﻣﻨﺪﻟﺴﻮﻥ در ماه اکتبر برای ایفای نقشی منفی در فیلم Captain Marvel وارد مذاکره شد و حالا به نظر می رسد نام شخصیت او فاش شده است.

طبـق تازه ترین گزارش منتشر شده از سوی وبسایت THS، ﻣﻨﺪﻟﺴﻮﻥ قرار است نقش شخصیتی به نام سرهنگ Yon-Rogg را در فیلم Captain Marvel ایفـا کند. البته این گزارش اشاره می کند که فیلمنامه فیلم هنوز بخش های در حال پیشرفت زیادی دارد و در واقع کامل نیست، با اینکه حدودا فقط سه ماه تا شروع تولید زمان باقی مانده است. اما منابع تایید کرده انـد که آقای ﻣﻨﺪﻟﺴﻮﻥ قبول کرده است تا در نقش Yon-Rogg ظاهر شود، اینطور که به نظر می رسد حضور این شخصیت در فیلم نیز قطعی شده است. البته گزارش چندان قاطعانه صحبت نمی کند، انـگار که امکان وقوع تغییرات هم وجود دارد.

در انتها باید اشاره کنیم که Yon-Rogg نخستین بار در شماره ۱۲ مجله Marvel Super Heroes ظاهـر شد، و بعد از آن شاهد حضور او در بازی های ویدیویی (Lego Marvel’s Avengers) و سریال های انیمیشنی (The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes) بوده ایم. Yon-Rogg یک فرمانده کری (Kree) است که از موضع قدرت خودش مقابل مار-ول استفاده می کند؛ او یکی از فرماندهان سفینه فضایی Helion است که برای انجام یک ماموریت به زمین فرستاده می شود. او نفرت زیادی نسبت به مار-ول دارد و طی ماموریتش بارها تلاش می کند او به قتل برساند. او همچنین به رابطه بین مار-ول و معشوقه اش اُونا (Una) که یک طبیب از نژاد Kree است به شدت حسادت می کند.

نقش ﺑﻦ ﻣﻨﺪﻟﺴﻮﻥ در فیلم Captain Marvel معلوم شد

در کتاب های مصور مارول، تلاش های Yon-Rogg برای به قتل رساندن مار-ول و دشمنی آشکار با او بخشی از داستان خاستگاه ﮐﺎﺭﻭﻝ ﺩﺍﻧﻮﺭﺯ است، همچنین او ناخواسته به وقوع تصادفی که در نهایت موجب می شود کارول قدرت های فراانسانی بگیرد کمک می کند. داستان خاستگاه کاپیتان مارول در فیلم Captain Marvel بدون شک دارای تفاوت های آشکاری نسبت به داستان او در کتاب های مصور خواهد بود، اما انتظار داریم که فیلمنامه آن (توسط Geneva Robertson-Dworet بازنویسی شده) شامل عناصر کلیدی داستان خاستگاه کمیک بوکی کارول نیز باشد. مخصوصا حالا که اسم Yon-Rogg به میان آمده انتظار بیشتری داریم.

ما در بیست و یکمین فیلم از دنیای سینمایی مارول می توانیم بـا کاپیتان مارول این دنیای اشتراکی ملاقات کنیم، شخصیتی که سالهاست در انتطار تولید فیلمش هستیم. ﮐﺎﺭﻭﻝ ﺩﺍﻧﻮﺭﺯ یک افسر نیروی هوایی ایالات متحده است که به دنبال یک سری حوادث تبدیل به یک ابـرقهرمان قدرتمند می شود. با ورود فیلم Captain Marvel به گیشه فاز سوم MCU در یک قدمی پایان قرار میگیرد. این فیلم قرار است در هشتم ماه مارس ۲۰۱۹ (مصادف با ﺟﻤﻌﻪ ۱۷ ﺍﺳﻔﻨﺪ ۱۳۹۷) پـا به گیشه بگذارد. تا جایی که اطلاع داریم ما در این فیلم مشاهده خواهیم کرد که ﮐﺎﺭﻭﻝ چطور تبدیل به یک قهرمان مشهور می شود. به عبارتی فیلم Captain Marvel داستان آغاز این شخصیت را روایت می کند [خاستگاه] که اکنون تایید شده از ماه فوریه ۲۰۱۸ وارد فاز تولید می شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *