نقش ﻭﯾﺮﺍ ﻓﺎﺭﻣﯿﮕﺎ در فیلم Godzilla: King Of The Monsters

هنـوز حدود یک سال تا روزی که قرار است فیلم سینمایی Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: سلطان هیولاها) پا به گیشه بـگذارد باقی مانده، پس چندان هم غیرعادی نیست که اطلاعات خیلی زیادی از این فیلم نداریم، اما طی چند روز گذشته چیزهای زیادی در مورد Godzilla 2 فهمیدیم و حتی چند تصویر هم از بازیگران آن مشاهده کردیم. اما طبق همین محدود اطلاعاتمان می دانیم که قرار است در این فیلم شاهد حضور هیولاهای بیشتری نسبت به قسمت نخست باشیم و همچنین بواسطه فیلم جدید کاوش عمیق تری در دنیای سینمایی MonsterVerse خواهیم داشت. اطلاعاتمان در مورد هیولاهای حاضر در King Of Monsters چندان کم نیست اما در مورد شخصیت های انسان آن واقعا کم می دانیم.

یکی از تازه واردهای فیلم جدید خانم ﻭﯾﺮﺍ ﻓﺎﺭﻣﯿﮕﺎ است، بازیگری که در کارنامه هنری او می توانیم عناوین مختلف و مشهوری مثل سری The Conjuring و The Departed یا سریال Bates Motel را مشاهده کنیم. او در King Of Monsters شخصیتی به نام دکتر اِما راسل را به تصویر می کشد؛ یک دانشمند است که برای سازمان Monarch کار می کند. خانم ﻓﺎﺭﻣﯿﮕﺎ در مصاحبه اخیر خودش با Metro درباره دکتر راسل گفته است که: “من یک دیرینه شناس را به تصویر می کشم. او به روشی برای ارتباط با هیولاها و کنترل احتمالی آنها با استفاده از صوت رسیده است… بنابراین او مانند یک DJ برای هیولاهاست.

همانطور که اشاره کردیم دکتر اِما یک دانشمند است که برای سازمان Monarch کار می کند، ما بواسطه Godzilla 2014 و فیلم مهیج Kong: Skull Island بخوبی با این سازمان که یک زمانی مخفی بود آشنا شدیم. طبق توصیف مایکل ﺩﻭﻭﮔﺮﺗﯽ کارگردان King Of Monsters، دکتر اِما راسل و دخترش مدیسون (با نقش آفرینی Millie Bobby Brown ستاره سریال چیزهای عجیب) توسط “یک سازمان مرموز، که برنامه های خودشان را برای هیولاها دارند” دزدیده می شوند. همچنین در این فیلم شاهد حضور همسر سابق دکتر راسل و پدر مدیسون، مارک راسل (با نقش آفرینی ﮐﺎﯾﻞ ﭼﻨﺪلـر) خواهیم بود که به همراه ﺩﮐﺘﺮ ﺳﺮﯾﺰﺍﻭﺍ و دکتر گراهام (به ترتیب با نقش آفرینی ﮐﻦ ﻭﺍﺗﺎﻧﺎﺑﻪ و ﺳﺎﻟﯽ ﻫﺎﻭﮐﯿﻨﺰ از فیلم قبلی) عازم یک ماموریت نجات شده است.

حال ما باید صبر کنیم تا فیلم از راه برسد و متوجه شویم که دکتر اِما دقیقا چگونه با این هیولاهای غول پیکر ارتباط برقرار می کند، و همچنین بفهمیم آیا واقعا قدرت کنترل آنهـا را دارد یا نه. با این حساب ستاره فرانچایز The Conjuring باید نقش مهمی در این فیلم داشته باشد. با توجه به اینکه زمان زیادی تا شروع همایش بین المللی کامیک-کان سن دیگو (SDCC) باقی نمانده و از آنجا که قرار است طی این همایش شاهد نمایش تیزری از فیلم سینمایی Godzilla: King of The Monsters (گودزیلا: سلطان هیولاها) باشیم، پس شاید اطلاعات بیشتری از دکتر راسل و دیگر شخصیت های فیلم کسب کنیم.

در انتها باید اشاره کنیم که اکران این فیلم هیولایی به شدت مورد انتظار قرار است از تاریخ جمعه ۳۱ مِی ۲۰۱۹ (مصادف با ۱۰ خرداد ۹۸) آغاز شود.

 

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *