به نظر می‌رسد که به معرفی نسخه جدید Tomb Raider تحت عنوان Shadow of the Tomb Raider نزدیک هستیم! به گزارشپردیس‌گیم، اگر به خاطر داشته باشید، اردیبهشت امسال بود که خانم “میگان ماری” مسئول بخش روابط عمومی استدیوی Crystal Dynamics تایید کرده بود که طرفداران Tomb Raide می‌توانند در سال 2017 منتظر تجربه جدیدی با “لارا کرافت” باشند. در نمایشگاه E3 شاهد معرفی این بازی نبودیم و به نظر می‌رسد با توجه به در پیش بودن بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی در اروپا یعنیGamesCom، موقعیت مناسبی برای معرفی نسخه جدید Tomb Raider فراهم شده باشد.

اما ساعاتی قبل، صفحه‌ی اینستاگرام بازی Tomb Raider پستی را منتشر کرد که به این حدس و گمان دامن زد. در این تصویر ما شاهد چهره‌ی لارا هستیم که به نظر می‌رسد منتظر رخ دادن اتفاقی است!

این تصویر و منتشر شدنش در آستانه‌ی GamesCom 2017 باعث شده که شایعات فراوانی ایجاد شود. اما نام نسخه‌ی جدید بازی چیست؟

به نظر می‌رسد که Shadow of the Tomb Raider عنوان نسخه جدید این سری بازی ماجراجویی است. آبان ماه سال گذشته بود که وبسایت Kotaku ادعا کرد که منابعش صحت تصویر زیر را تایید کرده‌اند:

ماجرای این عکس از این قرار است که یکی از کاربران Reddit که در حال استفاده از مترو بوده، بصورت اتفاقی فردی را مشاهده کرده است که بصورت سخت‌کوشانه‌ای در حال کار بر روی نسخه‌ی بعدی Tomb Raider بوده است و در آن شاهد نام Shadow of the Tomb Raider بوده است.

اما نکته اینجاست که Kotaku ادعا کرده بود که نسخه‌ی بعدی Tomb Raider این‌ بار توسط سازنده‌ی سری Deus Ex ، استدیوی Eidos Montreal ساخته می‌شود. دو نسخه‌ی قبلی Tomb Raider توسط استدیوی Crystal Dynamics ساخته شده بود.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *