شرکت ال‌جی به طور رسمی از جدیدترین ابرنمایشگر خود با اندازه 77 اینچ رونمایی کرد. این نمایشگر فقط بزرگ نیست، بلکه انعطاف‌پذیر و شفاف بوده و بنا به ادعای ال‌جی اولین نمایشگر OLED، انعطاف‌پذیر، شفاف و 77 اینچی دنیا محسوب می‌شود.

کمپانی ال‌جی علاوه بر فعالیت در زمینه طراحی، تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند، در زمینه‌های دیگری مثل تولید لوازم خانگی، دیجیتال و نمایشگر هم فعالیت دارد. این شرکت در زمینه تولید صفحه نمایش‌های بزرگ و مبتنی بر تکنولوژی‌های روز همواره با همتای کره‌ای خود یعنی سامسونگ در حال رقابت است. حال ال‌جی از نمایشگری رونمایی کرد که اقتدار این برند را در زمینه تولید صفحه نمایش‌های غول پیکر تصویر می‌کشد.

صفحه نمایش جدیدی که ال‌جی از آن پرده برداشته یک نمایشگر OLED و 77 اینچی است که انعطاف‌پذیری کامل دارد. همچنین این نمایشگر به طور شفاف طراحی شده و می‌تواند محیط پشت آن را هم مشاهده کرد. نسبت تصویر این صفحه نمایش 16 به 9 در نظر گرفته شده و ارتفاع آن برابر با 170.5 سانتیمتر عنوان شده است.

پنل OLED و 77 اینچی این صفحه نمایش وضوح تصویر 3840 در 2160 پیکسل را ارائه می‌کند. ضریب شفافیت آن برابر با 40 درصد در نظر گرفته شده است. نمایشگر مذکور می‌تواند با شعاع انحنای 870 درجه رول شود. در حال حاضر نباید انتظار داشته باشیم که تلویزیون‌هایی با بهره‌گیری از این نوع نمایشگرها عرضه شوند. این نمونه‌ها فقط نمونه‌های هستند که پیشرفت شرکت‌ها در راستا توسعه نمایشگرهای OLED را به تصویر می‌کشند.

شبکه

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *