نمایش آخرین مرد روی کره زمین در تریلر جدید سریال آخر الزمانی دی سی

شبکه FX و هولو تریلر جدید و رسمی سریال Y: The Last Man را منتشر کردند که در آن شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این فیلم آخر الزمانی هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سریال Y: The Last Man منتشر شده است. این تریلر که درواقع تریلر رسمی و کامل این سریال آخر الزمانی از دنیای دی سی است، ما را بیشتر با دنیای آخر الزمانی سریال آشنا می‌کند که در طول آن شاهد مرگ تمامی مردان روی کره زمین تنها در یک روز هستیم. در ادامه یوریک که آخرین مرد روی کره زمین و آخرین امید حفظ نسل بشر است، به‌همراه میمونش مشاهده می‌شود و همچنین شخصیت ایجنت 355 نیز حضور دارد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید سریال Y: The Last Man را ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

سریال Y: The Last Man داستان تنها مرد زنده دنیا را دنبال خواهد کرد که به همراه حیوان دست‌آموز خود، کاپوچین میمون، از مرگ ناگهانی تمامی پستانداران دارای کروموزوم Y جان سالم بدر برده‌اند. این دو سفری طولانی به دور کره زمین را آغاز می‌کنند و امیدوارند بتوانند جلوی نابودی کامل نژاد بشر را بگیرند. همچنین پوستر جدیدی از سریال Y: The Last Man نیز منتشر شده که در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر جدید سریال Y: The Last Man

بن سچنتزر، دایان لین، مارین ایرلند، امبر تمبلین، تیموتی هاتن، اشلی رومنز، اولیویا ترلبی و جولیانا کنفیلد، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Y: The Last Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. الیزا کلارک، نویسنده سریال The Killing، به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Y: The Last Man حضور دارد. این سریال اقتباسی از کمیکی پساآخرالزمانی و علمی-تخیلی به همین نام، اثر برایان کی. وان وپیا گوررا از شرکت ورتیگو که به دی سی (DC) تعلق دارد، است. کمیک Y: The Last Man یکی از تحسین شده‌‌ترین کمیک‌های قرن ۲۱ است که در سال ۲۰۰۲ توسط ورتیگو/DC منتشر شد و تا به امروز ۶۰ نسخه از این رمان گرافیکی منتشر شده است.

پخش سریال Y: The Last Man از تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) آغاز خواهد شد. این سریال که اقتباسی از کمیک‌های دی سی است، ازطریق برنامه FX on Hulu به‌صورت انحصاری روی سرویس استریم هولو منتشر می‌شود.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *