خانه سینما و تلویزیون اخبار نمایش «انزوا» در شهرهای فاقد سینما

نمایش «انزوا» در شهرهای فاقد سینما

0

نمایش «انزوا» در شهرهای فاقد سینما

با پایان اکران گسترده فیلم سینمایی «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در سینماهای تهران و شهرستان، نمایش‌های جانبی این فیلم سینمایی آغاز شده و همچنین قرار است در شهرهای فاقد سینما به نمایش درآید.

موسسه «راوی فیلم» اکران های جانبی و دانشگاهی فیلم سینمایی «انزوا» را بر عهده دارد که این اکران از اول دی ماه آغاز خواهد شد و تاکنون نیز با استقبال خوبی برای ثبت اکران روبرو شده است. این فیلم همچنین در شهرهای بدون سینما نیز برای مخاطبان به نمایش در خواهد آمد.

«انزوا» در بخش مسابقه سی‌وپنجمین جشنواره فجر به نمایش در آمد و جزو پنج فیلم برتر آرای مردمی قرار گرفت و همچنین نامزد دریافت جایزه خلاقیت و استعداد درخشان در جشن انجمن منتقدان سینما شد. همچنین «انزوا» چندی پیش در جشنواره کمرامیج در رشته فیلمبرداری حضور داشت و به نمایش در آمد.

در خلاصه داستان «انزوا» آمده است: زهره در راه منزل احساس می‌کند، کسی او را تعقیب می‌کند. او فرار می‌کند و همین عامل باعث می‌شود تا او در یک سانحه‌ی تصادف فوت کند. پروز همسر زهره بعد از ۶ سال، برای اولین بار، با ضمانت رییس زندان به مدت ۷۲ ساعت به مرخصی می‌رود تا زهره را دفن کرده و در مراسمش شرکت کند. اما او دغدغه‌اش چیز دیگریست.

در «انزوا» امیرعلی دانایی، بهنوش بختیاری، لعیا عباس میرزایی، لیندا کیانی، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی،جمشید هاشم‌پور، همایون ارشادی، امید روحانی و سیامک صفری در به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تانی کال

آی سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *