وعده بزرگ سازندگان در مورد نمایش Call of Duty: WWII در مراسم E3 سال ۲۰۱۷!

هم‌اکنون زمان اندکی تا شروع مراسم E3 باقی مانده، و بدیهی است که طرفداران روز به روز بر هیجانشان افزوده می‌شود. عناوین بزرگ بسیاری امسال عرضه خواهند شد و صرف‌نظر از آن‌ها، مراسم E3 بهترین موقعیت برای ارائه اطلاعات جالب و جذاب از بازی‌های آینده می‌باشد. یکی از این عناوین Call of Duty: WWII است، و استودیوی Sledgehammer Games وعده بزرگی را به طرفداران خود داده است!

مدیرعامل و بنیان‎‌گذار استودیوی Sledgehammer Games آقای مایکل کاندری (Michael Condrey) اخیرا در صفحه توئیتر خود از نمایش عنوان Advanced Warfare در مراسم E3 سال ۲۰۱۴ یاد نمود، و اذعان کرد که دوران بسیار خوبی برای Sledgehammer Games بوده است. همچنین او وعده داد که نمایش WWII بسیار بهتر خواهد بود – اگر بخواهیم دقیق‌تر اشاره کنیم او در وصف نمایش از این جمله استفاده کرد: “نمایش امسال، سال ۲۰۱۴ را نابود خواهد کرد”.

یاد مراسم E3 سال ۲۰۱۴ گرامی. سال فوق العاده‌ای برای ما بود. اما نمایش امسال، سال ۲۰۱۴ را نابود خواهد کرد. ۲ هفته دیگر می‌بینمتان!

— Michael Condrey (@MichaelCondrey)

اینطور که از صحبت‌های آقای کاندری برداشت می‌شود، طی مراسم E3 امسال باید منتظر نمایش خارق العاده‌ای از عنوان Call of Duty: WWII باشیم.

Call of Duty: WWII قرار است در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶)  برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *