تیم کوچکی از استودیو Ninja Theory بر روی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice کار می‌کردند و موفق شدند اثری کاملا متفاوت خلق کنند.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice برای اولین بار در مراسم گیمزکام 2014 معرفی شد. این بازی سه سال در دست ساخت بوده و در ابتدای امر قرار بود عنوانی انحصاری برای پلی‌استیشن 4 باشد، اما بعد از مدتی عرضه آن برای پی‌سی نیز تایید شد.

نکته جالب این است که در ابتدا یکی از سایت‌ها به این بازی نمره 10 از 100 داده بود که تاثیر خیلی بدی بر روی متای آن داشت ولی به دلیل ناعادلانه بودن آن، خود سایت متاکرتیک این نمره را حذف کرد!

شما می‌توانید خلاصه نقدهای بعضی از سایت‌های معتبر را در زیر بخوانید:

گیمزبیت:

ساخت چنین عنوانی برای استودیو کوچکی مثل Ninja Theory دیوانگی محض است ولی خوشحالم که آن‌ها در انجام چنین کاری موفق شدند.

IGN:

این بازی به خوبی طراحی مکانیکی و مفهومی را با هم ادغام کرده و در زمینه روایت داستانی و فضاسازی عالی عمل کرده است. البته در بازی کاستی‌هایی نیز وجود دارد که به ما یادآوری می‌کند که در حال تجربه یک بازی ویدئویی هستیم. توجه و علاقه استودیو Ninja Theory چیزی است که بازی را شکل داده و به خوبی می‌توان آن را در محیط و داستانش حس کرد و همه باید این عنوان را تجربه کنند. هرچند که تجربه‌ای کوتاه بود ولی من قدردانم که فرصت تجربه این بازی و زندگی کردن در ذهن سنوا را داشتم.

گیم‌اسپات:

بزرگترین دست آورد بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice این است که توانسته موضوع بسیار حساسی را وارد یک بازی اکشن ماجراجویی خوش ساخت کند. سنوا شخصیت اصلی است و در مرکز داستان قرار داشته و قصد دارد با بیماری خود مقابله کند. در طول جریان بازی او سعی می‌کند که قوی‌تر شده و با گذشته خودش کنار بیاید و ما نیز به بهترین شکل ممکن در طول مسیر بازی همراه او خواهیم بود و اینگونه از رنجی که بسیاری از مردم می‌کشند آگاه خواهیم شد.

میانگین نمرات بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice تا به این ساعت 81 از 100 است.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *