1-2 Switch یکی از بازی‌های زمان عرضه کنسول Switch است که توسط آن شما بخوبی می‌توانید با ایده‌های اجتماعی و تعاملی کنسول جدید نینتندو آشنا شوید. این بازی در حال حاضر احتمالا بهترین گزینه برای تجربه دو نفره سوئیچ در خانه است هر چند به نظر می‌رسد ایده فان و سرگرم‌کننده آن بسیار سطحی از آب در آمده است. از شما دعوت می‌کنیم با نقدهای بازی همراه باشید:

لیست نقدها:

Time: 90

CGMagazine: 75

با مجموعه‌ای از مینی‌گیم‌های مختلف، 1-2 Switch تجربه بدی نیست اما اصلا نمی‌تواند جای خالی چیزی مثل Wii Sports را پر کند.

IGN: 68

1-2 Switch به زیبایی پتانسیل‌ها و قابلیت‌های Switch را نشان می‌دهد اما خود بازی بشدت سطحی و غلط‌ انداز است.

GamePro Germany: 65

1-2 Switch به عنوان یک تجربه چند نفره با دوستان و دورهمی چیز خنده‌داری است اما ارزش تکرار بالایی ندارد و چیزی نیست که در بلندمدت خیلی به کار بیاید.

WCCFtech: 65

Nintendo Enthusiast: 65

Trusted Reviews: 60

XGN: 60

1-2 Switch یک بازی خانوادگی با 28 مینی گیم است که کنترل فوق‌العاده ساده‌ای دارد و احتمالا هر شخصی در جهان می‌تواند آنرا براحتی بازی کند.

TheSixthAxis: 60

Guardian: 60

GameSpot: 60

آیا این بازی نقش جانشین Wii Sports را ایفا می‌کند؟ هرگز به آن نزدیک هم نمی‌شود! 1-2-Switch با مجموعه‌ای مینی گیم سعی در سرگرم کردن شما و دوستانتان را دارد اما به هیچ عنوان تجربه آن به حد Wii Sports نمی‌رسد.

Nintendo Life: 60

LevelUp: 55

Game Rant: 40

شاید بهترین ایده این بود که نینتندو این بازی را در درون پک کنسول به شکل رایگان قرار می‌داد!

Game Informe: 40

با وجود طرفداران دو آتیشه نینتندو که این کنسول را حتما می‌خرند و با وجود بازی مثل Breath of the Wild که یک لانچ‌تایتل عالی و قانع‌کننده است اما با بازی مثل 1-2 Switch، شرکت نینتندو نمی‌تواند بسیاری از گیمرها را ترغیب به خرید کنسولش کند. 1-2 Switch به طور عجیبی اهانت‌آمیز و سطحی است. نینتندو با این بازی حس کم‌ارزش بودن سوئیچ را به مخاطب ارائه می‌دهد و برای نمایش پتانسیل‌های کنسولش بهتر است به دنبال بازی‌های بهتری باشد.

Post Arcade : 40

We Got This Covered: 40

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *