Tales of Berseria یک عنوان نقش‌‌آفرینی ژاپنی (JRPG) می‌باشد که توسط Bandai Namco Entertainment برای پلتفرم‌های PS3 ، PS4 و PCC توسعه یافته‌است. نمرات بازی از طریق وبسایت متاکریتیک منتشر شده که در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

IGN : 88
Tales of Berseria با قدرت هر چه تمام‌تر خود را نشان می‌دهد. Tales of Berseria داستانی غم‌انگیز از انسان‌هایی شکسته است که در جبهه‌ی اشتباهی از تاریخ در حال مبارزه هستند. مبارزات بازی عالی شده اما بازی از نبود محیط‌های جذاب رنج می‌برد.
یک عنوان JRPG وسیع و شگفت‌انگیز که داستانی قدرت‌مند و سیستم مبارزاتی بهبودیافته‌ای نیز دارد.
Tales of Berseria با چالشی دست و پنجه نرم می‌کند که این چالش توسعه‌ی همزمان بازی روی کنسول‌های PS3 و PS4 است. از این رو ممکن است راهی را برگزیند که برای آن سخت‌تر باشد. اما در کل به دلیل تم تاریک، داستان خوب و شخصیت‌های قابل باور، بهتر از نسخه‌ی قبلی یعنی Tales of Zestiria می‌باشد. بیایید امیدوار باشیم که در آینده سری Tales چیز جدیدی ارائه دهد.
علیرغم موتور گرافیکی قدیمی بازی و مشکلاتی فنی، Tales of Berseria با داشتن داستانی خوب (اما تکراری) و گیم‌پلی نسبتا عمیق یک عنوان جاه‌طلب است. گرچه بازی می‌توانست برجسته‌تر از این باشد، اما این قسمت از سری Tales قطعا تجربه‌ای لذت‌بخش است و هوادارن این سری عاشقش می‌شوند.
ارائه‌ی ضعیف Tales of Berseria و طراحی دنیای عروسکی‌اش شاید چندان کسی را برانگیخته نکند، اما این بازی قطعه‌ای فان به همراه داستانی لذت‌بخش است. مبارزات بهبودیافته و تم تاریک‌تر بازی در کنار شخصیت‌های شیطانی بصورت کلی تجربه‌ای درگیرکننده برایمان رقم می‌زند. در نهایت می‌توان گفت، Tales of Berseria سری را وارد مسیر جذابی کرده‌است.
EGM : 70
 
http://s4.img7.ir/qUkbR.jpg
پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *