اغلب مدهای پوششی، برای مدت کوتاهی در طراحی سبک ظاهری موثر بوده و با گذشت زمان فراموش می‌شوند، اما یکی از گزینه‌های ثابتی که همیشه در مدهای پوششی حضور دارد، شلوار جین است. درست است که شلوار جین از انواع و مدل‌های مختلفی برخوردار است، اما تمام این مدل‌ها در هر صورت در بازه‌ی شلوار جین قرار می‌گیرند. ریشه‌ی تمام این مدها با نوآوری‌های موجود در تولید شلوار جین آغاز شده است. در این مطلب، مدل‌ها و سبک‌های جدید و نوآورانه‌ای از شلوارهای جین به شما ارائه خواهند شد.

شلوار جین اسکالپت (SCULPT DENIM)

شلوار جین اسکالپت (SCULPT DENIM)

ویژگی خاصی که ظاهر شلوارهای جین را جذاب و پر طرفدار می‌کند، این است که پارچه جین معمولا بیش از حد سفت و محکم بوده و منحنی‌های بدنتان را کاملا فشرده و زیبا نشان می‌دهد. خوشبختانه، پارچه‌ای که در این قسمت می‌بینید، در واقع به شما اجازه می‌دهد تا از راحتی بیشتری برخوردار بوده و در عین حال، بدون به خطر انداختن اثر لاغرکننده جین، از راحتی شلوار نازک‌تر خود لذت ببرید.

شلوار جین بلو آن بلو (BLUE-ON-BLUE)

شلوار جین با رنگ‌های متضاد (یک جین تیره‌تر در زمینه‌ی پایین یک جین سنگ شور روشن‌تر)، یکی از مدهای پوششی جین رایج و پر طرفدار در سال گذشته بود و امسال (و احتمالا در سال‌های آینده) نیز به این حضور ادامه خواهد داد. البته در سال جدید، گام‌های بلندتر و خلاقانه‌تری برای طراحی این مدل شلوار و ترکیب آن با پوشش بهاره برداشته شده است.

شلوار جین نرم روغنی (BUTTERY-SOFT DENIM)

شلوار جین نرم روغنی (BUTTERY-SOFT DENIM)

شلوار‌های جین فوق العاده تنگ و چسبان، پس از گذشت مدتی، شکل و فرم خود را در قسمت زانوی شلوار از دست می-دهند. در این زمینه، لگ‌ها یا ساپورت‌های طرح جین نیز نمی‌توانند کمکی به شما بکنند. چرا که آنها بیش از حد غیر رسمی بوده و به علاوه، لگ‌های طرح جین تفاوت زیادی با پارچه واقعی جین داشته و کسی را فریب نمی‌دهند! بنابراین، تنها راه موجود برای برخورداری از مزایای پوشش یک شلوار جین نرم این است که از پارچه جین نرم روغنی استفاده نمایید.

شلوار جین منحنی (CURVED DENIM)

یک شلوار جین معمول، عموما از یک شکل پای راستا، دم پا گشاد، تنگ، و یا گشاد تشکیل شده است. اما امسال (و احتمالا در سال‌های آینده)، برخی از شلوارهای جین با یک مدل متفاوت‌تر طراحی شده و می‌توانند ظاهر شیک و جذابی را به شما اعطا نمایند. تصور کنید: شلواری با پاچه‌های اندکی گشادتر، با درزهای بیرونی که به سمت داخل انحنا یافته و شکل ساختار یافته‌تری را به شلوار جین شما می‌بخشند.

شلوار جین سفید دافع لکه (STAIN-REPELLING WHITE DENIM)

شلوار جین سفید ضد لکه ! (STAIN-REPELLING WHITE DENIM)

بله، چیزی که خواندید درست است! در حال حاضر، می‌توانید شلوار جین سفیدی که قادر است لکه‌ها را از روی پارچه شلوار دفع کند را برای خود خریداری نمایید. این شلوارهای جین سفید از ترکیبی ساخته شده‌اند که به راحتی برای مقاومت در برابر اتفاقات ناگوار غذایی (ریخته شدن انواع غذاها بر روی پارچه‌ی شلوار جین!) و آلودگی‌های موجود در فضای باز طراحی شده اند. البته این امر به این معنا نیست که شما باید با خیال راحت با این شلوار جین فوتبال بازی کرده و غذاهای رنگی را بدون احتیاط لازم صرف نمایید. اما به هر حال، دانستن این موضوع که چنین گزینه‌ای را می‌توانید به راحتی انتخاب و خریداری کنید، باعث خوشحالی است.
ممکن است همین حالا هم در مورد برخی از مدل‌های شلواری که در این مطلب به آنها اشاره شد، شنیده باشید. اما سبک‌های جدید و نوآورانه‌ای از شلوارهای جین که در اینجا به شما ارائه شد، می‌توانند به شما کمک کنند تا مجموعه‌ای از گزینه‌های جدید و با کیفیت را در کنار هم قرار داده و شلوار متناسب با سلایق و نیازهای خود را انتخاب و خریداری نمایید.

رومیس‌پلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *