خانه ورزش اخبار ورزش نوری جدايي جباري از استقلال را تکذیب کرد

نوری جدايي جباري از استقلال را تکذیب کرد

0

نوری جدايي جباري از استقلال را تکذیب کرد

درخصوص شرایط این تیم بعد از صعود به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی پیدا کرده و راه افتاده است. البته زمان می‌برد که شفر تمام تفکراتش را در زمین پیاده کند ولی خوشخبتانه تیم از نظر دفاعی در شرایط مطلوبی به سر می‌برد و در فاز حمله کم‌کم در حال تغییر است.

وی ا فزود: استقلال قطعا یک مهاجم نیاز دارد چون این تیم باید در سه جبهه مبارزه کند و بدون شک حضور یک مهاجم خوب خارجی می‌تواند بار خط حمله را کم کند. شفر حتما احساس کرده که تیمش نیاز به بازیکن دارد و قطعا باید باشگاه نیز نفرات مدنظر او را جذب کند ولی از نظر کلی شرایط تیم کاملا بهبود یافته است.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا جدایی جباری از این باشگاه قطعی شده است، گفت: هرگز چنین چیزی نیست ، من در اظهارنظری درخصوص جباری گفتم جباروف در شرایط مطلوبی به سر می‌برد و خوب بازی می‌کند اما هرگز نگفتم که مجتبی جباری از استقلال می‌رود. جباری بازیکن استقلال است و تصمیم‌گیرنده درمورد او سرمربی تیم خواهد بود،‌ من نمی‌توانم بگویم یک بازیکن می‌ماند یا می‌رود اما نظر فنی‌ام این است که کاری که جباری انجام می‌دهد را جباروف به خوبی طی هفته‌های اخیر انجام داده است. بدون شک مجتبی جباری بازیکنی است هرگز زحماتش از یادها فراموش نخواهد شد.

نوری درخصوص اینکه آیا قرعه استقلال در جام حذفی مقابل نفت را خوب می‌بیند یا خیر، گفت‌: اگر پرسپولیس در جام حذفی بود قطعا همه چیز شیرین‌تر می‌شد اما جام حذفی است و هزار شگفتی. صنعت نفت تیم خوبی است و من بازی آنها مقابل پرسپولیس را دیدم ولی اعتقاد دارم اگر قرار باشد استقلال قهرمان باشد نام رقیب نباید برایش فرقی کند.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *