خانه ورزش اخبار ورزش نوری: پرسپولیس ترسو بازی کرد و یک فرصت هم نداشت

نوری: پرسپولیس ترسو بازی کرد و یک فرصت هم نداشت

0

نوری: پرسپولیس ترسو بازی کرد و یک فرصت هم نداشت

محمد نوریدرباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در دربی ۸۵، اظهار داشت: به استقلال تبریک می‌گویم. با توجه به مدت کمی که شفر آمده، استقلال در دربی بازی شجاعانه‌ای انجام داد. مالکیت توپ با استقلال بود و بچه‌ها با جان و دل بازی کردند. استقلال در نیمه دوم خیلی عالی و شجاعانه بازی کرد، اما یک اشتباه باعث شد که پنالتی بدهد و گل بخورد.

وی با اشاره به صحبت‌های وینفرد شفر که اعتقاد داشت «پرسپولیس فرصتی نداشت»، خاطرنشان کرد: پرسپولیس در دربی واقعاً حرفی برای گفتن نداشت. در نیمه اول که بازی بیشتر در میانه میدان بود، باز هم استقلال چند فرصت داشت. استقلال اگر هوشمندانه‌تر بازی می‌کرد، می‌توانست گل بزند. پرسپولیس اصلاً موقعیت نداشت. تیمِ برانکو خیلی محتاطانه و ترسو بازی کرد. الان «چُو» افتاده که پرسپولیس بهترین تیم است، این‌طور است، آن طور است، اما در عمل این‌طور نبود. استقلال مستحق باخت نبود و خیلی شجاعانه بازی کرد.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال به تمجید از عملکرد وینفرد شفر در این تیم پرداخت و یادآور شد: این بنده خدا مقابل فولاد مساوی کرده، نساجی را برده و به پرسپولیس باخته است. در دربی هم با وجود بازی خیلی خوبی که کردند، باختند، ولی فوتبال بازی کردند. شفر تاثیر خوبی در استقلال داشت، چون روند تیم رو به رشد است. او بازیکنان را انتخاب نکرده و حداقل ۶، ۷ ماه زمان می‌خواهد. اینکه تیم ترسو بازی نکرد، روزنه‌های امید در ما ایجاد شد. شفر تیمش را محتاطانه به زمین نفرستاد که بگوید نباختم. هواداران هم همین را می‌خواهند که تیم ترسو بازی نکند؛ اتفاقی که البته در سال‌های گذشته افتاده است و استقلال همیشه ترسو بازی می‌کرد.

نوری تصریح کرد: دیسپلینی که شفر دارد، خیلی خوب است. او یک مربی حرفه‌ای به حساب می‌آید. اگر یک مربی ایرانی بود، تحت تاثیر شعارها قرار می‌گرفت و کاری که هواداران می‌خواست را انجام می‌داد، اما شفر کار خودش را که فکر می‌کرد درست است انجام داد. هواداران هم از این بازی راضی بودند.

وی در واکنش به این مسئله که هواداران استقلال معتقدند اگر منصوریان در این تیم بود، آنها می‌توانستند دربی را ببرند، به تسنیم گفت: برد سال گذشته استقلال روی اتفاقات بود. فرشید اسماعیلی دو شوت زد و بردیم. سال گذشته هم خوشحال بودیم، ولی پارسال‌ شوت‌ها به گل رفت، اما امسال نه. استقلال سال گذشته در حوادث و شانس‌ها به گل رسید. پارسال ما بردیم، اما فوتبال بازی نکردیم. امسال پرسپولیس محض رضای خدا یک فرصت هم در ۶ قدم نداشت.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با اشاره صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ گفت: من صحبت‌های برانکو را می‌خواندم که او گفته «شانس سراغ تیم‌هایی می‌آید که شجاع باشند» من مخالف صحبت‌های او هستم. اصلاً این‌طور نیست که او گفته. آقای برانکو! اگر شما شجاع بودید، ما شجاع‌تر بودیم. پرسپولیس شجاعانه بازی نکرد و در نیمه دوم همه‌چیز با استقلال بود.

تانی کال

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *