نوکیا 9 به‌تازگی در بعضی بنچمارک‌های معروف دیده می‌شود. حالا در ادامه این راه، بنچمارک AnTuTu نیز میزبان اسمارت‌فون مذکور شده است.

این دستگاه که عنوان نوکیا TA-1004 را به‌نام خود ثبت کرده، اندروید 7.1.1 نوقا را با خود حمل می‌کند و اسنپدراگون 835 را به‌همراه پردازنده گرافیکی آدرنو 540 در قلب خود جای داده است. اندازه صفحه نمایش این گوشی هوشمند در تصویر ذکر نشده اما بر‌طبق گزارشات، 5.3 اینچ بوده و بر‌ پایه اطلاعات موجود در AnTuTu کیفیت تصویر QHD را با تراکم پیکسلی 554ppi، ارایه می‌دهد. این تلفن همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

در بخش دوربین، یک سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسور 13 مگاپیکسلی دیگری برای دوربین سلفی آن در نظر گرفته‌اند. انتظار می‌رود نوکیا 9 در پنل پشتی خود دوربینی دوگانه داشته باشد در‌حالی که لیست این بنچمارک فقط به دوربین پشتی و جلویی آن اشاره کرده است، اما با توجه به اطلاعات موجود می‌توان نتیجه گرفت که سه سنسور 13 مگاپیکسلی در این تلفن همراه به‌کار خواهد رفت. اخیرا نسخه‌ای از این اسمارت‌فون نیز با 8 گیگابایت رم در GeekBench رویت شد که احتمالا برای بعضی بازار‌های خاص در نظر گرفته شده است.

رونمایی نوکیا 9 ممکن است در این ماه یا در سه ماهه آینده رخ دهد، اما با وجود نزدیک شدن به این تاریخ، کمپانی HMD تا به امروز درباره این گوشی هوشمند اظهار نظری نکرده پس تمام اطلاعات موجود فقط در حد شایعه هستند.

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *