نویسنده The Batman: وقفه ایجاد شده در فیلمبرداری داستان را تغییر نمی‌دهد

فیلم «بتمن» یکی از چندین پروژه‌ی صنعت فیلمسازی است که تولید آن با شیوع ویروس کرونا متوقف شد. اما نویسنده‌ی فیلم تأیید کرده است که این وقفه تغییری در فیلم ایجاد نخواهد کرد. «متسون تاملین» یکی از نویسندگان فیلم فاش کرده است که وقفه‌ای که پاندمی در تولید پروژه انداخته سبب نخواهد شد که تغییری در داستان به وجود آید.

او در مصاحبه با «کامیک‌بوک» می‌گوید: «نه، فیلم همان فیلم قبلی است، و فکر می‌کنم در حال حاضر برنامه این باشد که آن را عملی کنیم. مسئله‌ی مهم این است که فیلم را به سلامت به پایان برسانیم. چگونه می‌توان اطمینان حاصل کرد که همه در محل فیلمبرداری حاضر شوند و سپس به خانه بروند و حالشان خوب باشد؟»

«بتمن» با بازی «رابرت پتینسون» در نقش «بروس وین» قرار است اکتبر سال ۲۰۲۱ اکران شود. «زوئی کراویتس» در نقش «زن گربه‌ای»، «کالین فرل» در نقش «پنگوئن» و «پل دینو» در نقش «ریدلر» از جمله دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. اما ستارگان دیگری چون «جفری رایت» در نقش یک «کمیسر جیم گوردن» سیاه‌پوست، «اندی سرکیس» در نقش «آلفرد پنی‌ورث»، «جان تورتورو» در نقش «کارمین فالکن» و «پیتر اسکارزگارد» نیز در فیلم حاضرند.

متسون که پیش از این پروژه نویسنده‌ای تقریباً‌ گمنام بود، واکنش خود نسبت پیوستنش به پروژه را نیز فاش کرده است. او به شوخی می‌گوید: «وقتی اکتبر گذشته گزارش‌های فیلم منتشر شد، نمی‌دانستم که این اتفاق قرار است روی دهد. هزاران نفر در فضای مجازی فریاد می‌زدند: «تو چه کسی هستی؟» آخر هفته‌ی دیوانه‌واری بود. تا ابد رابطه‌ی مرا با اینترنت تغییر داد، تا همین اندازه می‌توانم به شما بگویم.»

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *