نویسنده Bird Box تأیید کرد: قسمت دوم توسط نت‌فلیکس در حال توسعه است

«جاش مالرمن» نویسنده‌ی «قفس پرنده» تأیید کرد که دنباله‌ی این فیلم پسا-آخرالزمانی و ترسناک توسط نت‌فلیکس در حال توسعه است. مالرمن در مصاحبه با «اینورس» هنگام معرفی رمان «مالوری» (Malorie) که دنباله‌ای برای رمان «قفس پرنده» است تأیید می‌کند که نت‌فلیکس از این کتاب هم اقتباس خواهد کرد.

مالرمن می‌گوید: «چیز زیادی نمی‌توانم بگویم، اما اجازه دارم فاش کنم که در حال توسعه است. گاهی اوقات این مخفی‌کاری‌ها عجیب به نظر می‌رسد، اما من مشکلی ندارم.» رمان «مالوری» از ۲۱ ژوئیه (۱ مرداد ماه ۱۳۹۹) منتشر خواهد شد بنابراین خوانندگان می‌توانند از سرنوشت شخصیت اصلی قصه که «سندرا بولاک» نقش آن را بازی کرد آگاه شوند.

مالرمن تأیید می‌کند که داستان «مالوری» درست از جایی آغاز می‌شود که فیلم به پایان رسید. او توضیح می‌دهد: ««مالوری» از مدرسه‌ی نابینایان آغاز می‌شود، جایی که فیلم به پایان رسید. سپس به چند سال بعد می‌جهد، و در واقع رویدادهای ۱۰ سال بعد را بازگو می‌کند.»

مالرمن پس از موفقیت فیلم «قفس پرنده» در دسامبر سال ۲۰۱۸، نگارش رمان «مالوری» را آغاز کرد. با این حال، او تأکید می‌کند که موفقیت فیلم مطلقاً هیچ تأثیری بر آغاز نگارش رمان نداشته است: «می‌دانستم که احتمال بازی نکردن «سندرا بولاک» در فیلم وجود دارد. وقتی شروع به نوشتن یک رمان می‌کنید، به ویژه در دنیای امروز، چگونه ممکن است که به جنبه‌های سینمایی آن فکر نکنید؟ ما با سینما بزرگ شده‌ایم.»

نویسنده در ادامه اضافه می‌کند: «بنابراین در مورد «قفس پرنده»، من همیشه به آن نگاه سینمایی داشتم. خواندن آن تقریباً مانند فیلمنامه است. نوشتن «مالوری» هم چنین احساسی داشت، اما وقتی رمان اول را می‌نوشتم «سندرا بولاک» را در ذهن نداشتم.»

«قفس پرنده» با بودجه‌ی نزدیک به ۲۰ میلیون دلاری با کارگردانی «سوزان بیر» ساخته شد و علاوه بر بولاک، «سارا پولسن» و «جان مالکوویچ» در آن ایفای نقش کردند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *