نویسنده IT: Chapter Two معتقد است که پایان فیلم قلب طرفداران را می شکاند!

ﭘﻨﯽ ﻭﺍﯾﺰ در IT: Chapter Two (آن: بخش دوم) به شهری دِری (Derry) بازگشته است، و در حالی که این فیلم مخاطبین خودش را بر روی صندلی های سینما میخکوب خواهد کرد، ﮔﺮﯼ ﺩﺍﻭﺑﺮﻣﻦ (آنابل، ایت) می گوید که همچنین قلب بعضی از طرفداران را خواهد شکاند. یکی از غافلگیرکننده ترین حوادث سینمایی سال گذشته وقتی رقم خورد که رمان IT نوشته استیون کینگ توسط اندرس موشیاتی پا به سینما گذاشت، رکوردهای فراوانی را شکاند و سپس تبدیل شد به پرفروش ترین فیلم ترسناک تاریخ سینما — از عوامل موفقیت این فیلم علاوه بر منبع غنی می توانیم به عملکرد فوق العاده بازیگران جوان آن اشاره کنیم.

فیلم IT: Chapter One نیمی از رمان را پوشش داد،  این فیلم داستان گروهی از بچه ها را دنبال می کرد که به خودشان لقب “باشگاه بازندگان” داده انـد، آنها تنها کسانی هستند که جرات رویارویی با شیطان را داشتند؛ موجودی خبیث و تغییر شکل دهنده که ترجیح می دهد ظاهر یک دلقک را به خودش بگیرد. فیلم IT: Chapter Two باری دیگر مخاطبین خودش را به شهر خیالی دری می برد، امـا این بار ۲۷ سال از وقایع قبلی گذشته و اعضای باشگاه بازندگان همه بزرگ شده اند، ولی حالا باید به قولی که داده اند عمل کنند و باری دیگر به مصاف “آن” بیایند، که در نتیجه آن داستان به پایان خواهد رسید. با توجه به اینکه فیلم در ژانر ترس ساخته شده می شود، می توانیم انتظار صحناتی تاریک و مخوف را داشته باشیم، اما طبق اظهارات نویسنده فیلم حاوی صحناتی حزن انگیـز هم خواهـد بود.

طی یک گفتگو با وبسایت خبری Slash Film، در حالی که مشغول انتشار اطلاعات بیشتری از فیلم The Nun (راهبه) بود، از ﮔﺮﯼ ﺩﺍﻭﺑﺮﻣﻦ درباره IT: Chapter Two سوال شد، در مورد اینکه آیا فیلم داستان کتاب را به پایان می رساند یا اینکه باز هم بازنده ها قرار است ماجراجویی های فراطبیعی داشته باشند. ﺩﺍﻭﺑﺮﻣﻦ نیز اظهار داشت که Chapter 2 داستان را کامل می کند، او همچنین گفت فیلم جدید “مخاطبین را خشنود خواهد کرد و شاید کمی قلبهایشان را بشکند…

از ﺩﺍﻭﺑﺮﻣﻦ همچنین درباره چالش هایی که هنگام نگارش بخش دوم با آنها روبرو گشت سوال شد. در پایان حوادث IT: Chapter One، طرفداران دیدند که اعضای تیم بازندگان یک پیمان خونین با هم بستند. در این پیمان آنها قول دادند که اگر شیطان دوباره نمایان شود به شهر دری بازگردند، سپس خداحافظی کردند و مسیرشان از هم جدا شد. در بخش دوم از داستان، هر کدام از این شخصیت ها در بخش های متفاوتی از کشور هستند، که همین قضیه خودش یک چالش برای نویسنده فیلم بوده است، چون او مجبور بود تا نسخه بالغ شخصیت ها را به نوعی دوباره معرفی کند.

در فیلم جدید ۲۷ سال از اتفاقات پایانی قسمت نخست گذشته است و اعضای باشگاه بازندگان اکنون بزرگ شده اند و هر کدام مشغول زندگی خودشان در گوشه کنار شهر هستند. اما دلقک شیطانی دوباره ظاهر شده تا از ترس بچه های شهر خیالی دری از ایالت مین تغذیه کند. از بازیگران جدید این فیلم می توانیم به ﺟﯿﻤﺰ ﻣﮏﺁﻭﻭﯼ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻭﯾﻠﯿﺎﻡ/ﺑﯿﻠﯽ ﺩﻧﺒﺮﺍ، ﺁﯾﺰﺍﯾﺎ ﻣﺼﻄﻔﯽ‏ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻣﺎﯾﮑﻞ/ﻣﺎﯾﮏ ﻫﻨﻠﻦ، ﺟﺴﯿﮑﺎ ﭼﺴﺘﯿﻦ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺑﻮﺭﻟﯽ/ﺑﻮ ﻣﺎﺭﺵ‏، ﺑﯿﻞ ﻫﯿﺪﺭ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺭﯾﭽﺎﺭﺩ/ﺭﯾﭽﯽ ﺗﻮﺯﯾﺮ‏، ﺟﯽ ﺭﺍﯾﺎﻥ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺑﻨﺠﺎﻣﯿﻦ/ﺑﻦ ﻫﻨﺴﮑﺎﻡ، ﺟﯿﻤﺰ ﺭﺍﻧﺴﻮﻥ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺍﺩﻭﺍﺭﺩ/ﺍﺩﯼ ﮐﺴﺒﺮﺍﮎ‏، و ﺍﻧﺪﯼ ﺑﯿﻦ‏ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺍﺳﺘﻨﻠﯽ/ﺍﺳﺘﻦ ﯾﻮﺭﯾﺲ اشاره کنیم.

بازیگران و عوامل پشت صحنه IT: Chapter Two طی صحبت های خودشان با رسانه ها یا در شبکه های مجازی خیلی محتاط هستند تا چیزی را لو ندهند، بنابراین تا قبل از شروع اکران نباید انتظار افشای گسترده اطلاعات را داشته باشیم؛ در نهایت باید اشاره کنیم که اکران IT 2 قرار است از روز ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (مصادف با جمعه ۱۵ شهریور ۹۸) آغاز شود.

 

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *