طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپانی برادران وارنر در آستانه بستن قرارداد با آدام کوزاد، نویسنده فیلم افسانه تارزان (The Legend of Tarzan)، برای نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) است. این وب‌سایت اضافه می‌کند که ساخت و تولید فیلم Suicide Squad 2 برای کمپانی برادران وارنر در اولویت قرار دارد. با این حال، هنوز مشخص نیست که مذاکرات در چه سطحی قرار دارد و تا چه میزانی پیشرفت کرده است. هرچند پیش بینی می‌شود نویسندگان دیگری نیز در این پروژه حضور داشته باشند، اما خبری مبنی بر حضور یا مذاکره برادران وارنر با نویسندگان دیگر منتشر نشده است.

اواخر ماه گذشته، خبری منتشر مبنی بر اینکه کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره با مل گیبسون برای کارگردانی فیلمSuicide Squad 2 است. با این حال، این خبر تاکنون تایید یا تکذیب نشده است. فیلم Suicide Squad به کارگردانی دیوید آیر، در تابستان سال ۲۰۱۶ به روی پرده رفت و عملکرد بسیار موفقی در گیشه داشت. همچنین فیلم Suicide Squad موفق به دریافت یک جایزه اسکار در بخش بهترین گریم و آرایش مو، نیز شده است. آیر در حال حاضر کارگردانی فیلم افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens) را بر عهده گرفته است که تمرکز این فیلم بر روی شخصیت هارلی کوئین با بازی مارگو رابی، خواهد بود.

فیلم Suicide Squad نقدهای بسیار ضعیف و متوسطی را از منتقدان دریافت کرده است، اما این فیلم موفق شد ۷۴۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که به نظر می‌رسد برای توجیه ساخت دنباله این فیلم کافی باشد. طبق خبرهای منتشر شده، ساخت و توسعه دنباله فیلم Suicide Squad، پیش از انتشار فیلم اصلی آغاز شده است. گیبسون پیش از این فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) را به یک تیکه آشغال توصیف کرده بود. او همچنین از خشونت زیاد فیلم‌های اخیر مارول انتقاد کرده بود.

Zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *