نویسنده Rick and Morty فیلمنامه Doctor Strange 2 را بازنویسی می‌کند

در فیلم «دکتر استرنج در دنیاهای موازی جنون» تغییرات بیشتری صورت می‌گیرد. چند روز پس از انتشار گزارش اضافه شدن «سم ریمی» به فیلم برای کارگردانی، هالیوود ریپورتر گزارش می‌دهد که برای این دنباله «مایکل والدرون» استخدام شده تا فیلمنامه را بازنویسی کند. والدرون که در حال حاضر شورانر و خالق سریال «لوکی» (Loki) با بازی «تام هیدلستون» است. او پیش از این سریال برای سریال انیمیشن «ریک و مورتی»  نویسندگی کرده بود.

والدرون جانشین «جک شیفر» می‌شود که در حال حاضر برای سریال «وانداویژن» (WandaVision) نویسندگی می‌کند. پیش‌تر دریکسون مدعی شده بود که «دنیاهای موازی جنون» اولین فیلم ترسناک مارول خواهد بود و با این ادعا موجب شد بارها از «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول توضیح خواسته شود. او اکتبر گذشته در «آکادمی فیلم نیویورک» گفت که فیلم حاوی لحظات ترسناک است اما یک فیلم در ژانر وحشت نخواهد بود.

ابر-تهیه‌کننده‌ی مارول گفته بود: ««دنیاهای موازی جنون» بهترین عنوانی است که تاکنون برساخته‌ایم، و ضمناً یکی از عوامل هیجان‌انگیز بودن آن است. نمی‌توانم بگویم که لزوماً یک فیلم ترسناک است، اما… یک فیلم بزرگ در «دنیای سینمایی مارول» است که سکانس‌های ترسناکی در آن وجود دارد.»

او اضافه کرده بود: «منظورم این است که در فیلم‌های «ایندیانا جونز: مهاجمان صندوق گمشده» هم سکانس‌های ترسناکی وجود داشت که مرا در دوران کودکی به وحشت می‌انداخت. یا در فیلم‌های «ایندیانا جونز و معبد مرگ» یا «گرملینز» یا «ارواح خبیثه» (Poltergeist). این عناوین فیلم‌هایی هستند که درجه‌ی سنی زیر PG-13 را شکل دادند. پیش از این فیلم‌ها تنها رده‌ی سنی PG وجود داشت… ترسیدن به آن شکل و نه به شکل وحشت یا عذاب، بلیکه به شکلی که واقعاً ترسناک باشد جالب است.»

«دکتر استرنج در دنیاهای موازی جنون» در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *