نویسنده Rick and Morty به فیلم Ant-Man 3 پیوست

«جف لاونس» یکی از نویسنده و تهیه‌کنندگان سریال انیمیشن «ریک و مورتی» برای نگارش فیلمنامه به «مرد مورچه‌ای ۳» (Ant-Man 3) ملحق شد.

«پیتون رید» که «مرد مورچه‌ای» در سال ۲۰۱۵ و «مرد مورچه‌ای و زنبورک» در سال ۲۰۱۸ را کارگردانی کرده، پاییز گذشته برای بازگشت به صندلی کارگردانی قسمت سوم فیلم با مارول قرارداد بسته بود. انتظار می‌رود «پل راد» برای بازی در نقش «اسکات لنگ» و «ایوانجلین لیلی» برای بازی در نقش همکارش «زنبورک» در قسمت جدید بازگردند.

منابع نزدیک به پروژه می‌گویند قرارداد لاونس پیش از تعطیلی گسترده‌ی سینماهای آمریکا بسته شده و او هم اکنون در حال کار بر روی فیلمنامه است. مارول هنوز به صورت رسمی این فیلم را معرفی نکرده و معلوم نیست فیلمبرداری پروژه از چه زمانی آغاز می‌شود. دنباله‌های «دکتر استرنج» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) و «ثور» (Thor: Love and Thunder) قرار بود امسال جلوی دوربین بروند اما به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا و سایر نقاط جهان با تأخیر مواجه شد. روز جمعه، دیزنی تغییراتی اساسی در برنامه‌های خود به وجود آورد و چهار فیلم از فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» را به تاریخ‌های دورتر مو‌کول کرد.

لاولس با آثار طنز خود شناخته می‌شود و کارش را از شوی «جیمی کیمل» (Jimmy Kimmel Live!) و دیگر شوهای شبانه شروع کرده است. او سابقه‌ی همکاری در اسکار، امی و «ضیافت شام خبرنگاران کاخ سفید» و نویسندگی سریال «معجزه‌سازان» (Miracle Workers) شبکه‌ی TBS با بازی «استیو بوشمی» و «دنیل رادکلیف» را هم داشته است. علاوه بر این لاولس تجربه‌ی نویسندگی کتاب‌های کامیک «مرد عنکبوتی» و بسیاری دیگر را در کارنامه دارد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *