نویسنده X-Force برنامه‌های قبلی فاکس برای تولید سه‌گانه را فاش کرد

پیش از آنکه فیلم «ددپول» با بازی «رایان رینولدز» به اسپین‌آف پرفروش «اکس-من» تبدیل شود، استودیوی فاکس قرن بیستم فیلمی ابرقهرمانی براساس جهش‌یافتگان «اکس-فورس» (X-Force) توسعه می‌داد. استودیو «جف وادلو» کارگردان «خفن ۲» (Kick-Ass 2) را استخدام کرد تا فیلمنامه‌ای به نگارش درآورد و احتمالاً آن را کارگردانی کند. در این پروژه قرار بود «لورن شولر دانر» تهیه‌کننده‌ی «اکس-من» هم مشارکت کند. «اکس-فورس» زائیده‌ی ذهن «راب لایفلد» خالق «ددپول» است و شخصیت‌های «ددپول»، «کیبل» و «جهش‌یافتگان جدید» می‌شود. فاکس توسعه‌ی این پروژه را لغو کرد تا پروژه‌ی بزرگسالانه‌ی «ددپول» را تولید کند، اما وادلو هنوز برنامه‌های استودیو برای سه‌گانه‌ی «اکس-فورس» را به یاد دارد.

وادلو در مصاحبه با سی‌بی‌ام می‌گوید: «طرح سه فیلم را ریختم که از «اکس-فورس» در دهه‌ی ۱۹۹۰ آغاز می‌شد و سپس مشتی بچه برای هدفی می‌جنگند و در فیلم سوم گروه فیلم اساساً به نسخه‌ی «ریک ریمندر» از «اکس-فورس» در اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰ تبدیل می‌شود. گروه‌های ضربت و عملیت مخفی که در طول سه فیلم راه‌شان را گم می‌کردند پیچیده‌تر بودند.»

فیلم «اکس-فورس» وادلو قرار بود بر روی شخصیت‌های جهش‌یافته‌ای تمرکز کند که صلاحیت حضور در مدرسه‌ی خصوصی «چارلز اگزاویه» را نداشتند و بنابراین نمی‌توانستند عضو رسمی «اکس-من» باشند. والدو می‌پرسد: «پس جهش‌یافتگانی که به مدارس عمومی می‌رفتند چه می‌شوند؟ آن‌ها ولی‌نعمتی نداشتند و کودکانی که باید روی پای خودشان می‌ایستادند؟ ما سپس قرار بود استادی پیچیده‌تر به شکل «کیبل» معرفی کنیم.»

پس از آنکه استودیو از تولید «اکس-فورس» صرف‌نظر کرد، نویسنده و کارگردان به سراغ تولید «حقیقت یا شجاعت» (Truth or Dare) و سپس «جزیره‌ی خیال» (Fantasy Island) رفت. وادلو در نگارش فیلمنامه‌ی «بلادشات» (Bloodshot) با بازی «وین دیزل» هم نقش دارد.

فاکس نیز با «ددپول» اول و دوم در گیشه موفق بود. در قسمت دوم شخصیت «کیبل» با بازی «جاش برولین» و «دومینو» با بازی «زازی بیتس» معرفی شدند. سرنوشت قسمت سوم «ددپول» در حال حاضر نامشخص است. رینولدز می‌گوید با استودیوی مارول ملاقات کرده اما تاکنون هیچ اطلاعاتی به صورت رسمی در مورد اسپین‌آف‌های «اکس-من» منتشر نشده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *