نویسندگان کهنه‌کار فیلم‌های قبلی «جیمز باند» برای نجات «باند 25» استخدام شدند

همچنانکه تهیه‌کنندگان فیلم بعدی «جیمز باند» پس از جدایی ناگهانی «دنی بویل» به تکاپو افتاده‌اند تا روند تولید فیلم به حالت عادی برگردد، رسانه‌های خبر گزارش می‌دهند که «نیل پرویز» و «رابرت وید» نویسندگان کهنه‌کار سری فیلم‌های «جیمز باند» برای نگارش فیلمنامه‌ای جدید به خدمت گرفته شده‌اند.

بنابر اعلام «دیلی میل»، پرویز و وید به قسمت بیست و پنجم باند ملحق شده‌اند و باید فیلمنامه جدیدی برای فیلم بنویسند. بدین ترتیب فیلمنامه «دنی بویل» به نویسندگی فیلمنامه‌نویس همیشگی‌اش «جان هاج» کنار گذاشته می‌شود و تاریخ اکران فیلم در سال ۲۰۱۹ باید به تعویق بیفتد. پرویز و وید از سال ۱۹۹۹ و فیلم «دنیا کافی نیست» بر روی تمامی فیلم‌های باند کار کرده بودند. به گفته یک منبع ناشناس، طرح کلی پرویز و وید برای فیلم پیش از پیوستن بویل و هاج پذیرفته شده بوده است.

علت جدایی بویل از «باند ۲۵» مشخص نیست، اما گاردین به نقل از «جاناتان پرایس» (بازی تاج‌وتخت) می‌نویسد تهیه‌کنندگان فیلم موافق نمایش باند به عنوان یک سوسیالیست نبوده‌اند. احتمال دیگر این است که بویل با تهیه‌کنندگان فیلم بر سر انتخاب بایگر نقش ضدقهرمان اختلاف نظر پیدا کرده باشد. وی برای این نقش «توماش کات» لهستانی را در نظر گرفته بود.

با این حال در مورد سناریوی آخر با ادعای «سعید تغماوی» بازیگر «واندر وومن» که به روزنامه «نشنال» ابوظبی گفته بود، «من در فیلم بعدی جیمز باند در نقش ضدقهرمان بازی خواهم کرد» تردید ایجاد می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *