نویسندگان Avengers 4 قول دادند کاپیتان آمریکا و بیوه سیاه نقش بیشتری در این سری داشته باشند

نویسندگان سری چهارم انتقام‌جویان، مارکوس و مک‌فیلی، اظهار داشته‌اند که چیزهای بزرگی برای کاپیتان آمریکا و بلک ویدو در دنباله این فیلم در چنته دارند. با اینکه هر دو شخصیت اخیرا نقش مهمی در Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) داشته‌اند، سفر احساسی اینبار متعلق به مرد آهنی است که خط اول دفاع میان تانوس و ارث است. به نظر می‌رسد استیو راجرز و ناتاشا رومان در سری چهارم انتقام‌جویان بازی می‌کنند.

بعد از قدرتمند شدن تانوس و ناپدید شدن چند تن از قهرمانان مارول، تقریبا تمامی آن‌هایی که باقی ماندند اعضای اصلی تیم انتقام‌جویان بودند. این قطعا تصادفی نیست چون آن شش شخصیت طرفداران را از روزهای اول سرگرم می‌کردند.

این دو نویسنده در مصاحبه با نیویورک تایمز از برنامه بزرگ خود برای انتقام‌جویان ۴ و کاپیتان و ویدو گفتند. آن‌ها تاکید کردند که هیچوقت بدون اینکه بدانند پایان داستان چه می‌شود، ننوشته‌اند، مارکوس و مک‌فیلی می‌گویند که بر خلاف اینکه استیو و ناتاشا در جنگ ابدیت در مبارزه با تانوس حضور نداشتند، نقش بزرگتری در فیلم دوم دارند.

اینکه نقش بزرگ آن‌ها چیست را باید حدس زد. شاید آن‌ها تونی استارک را که در سیاره تانوس، تیتان، بعد از باختن مبارزه به یک تبهکار به دام افتاده، بر گردانند. استارک تنهای تنها نیست نبولا نیز آنجاست اما او هواپیمایی برای بازگشت به زمین ندارد و لباس او پاره شده و نمی‌تواند به او کمک کند. اگر استیو و ناتاشا بتوانند تونی را نجات دهند، باید انتظار مکالمه میان دوستان قدیمی را داشت.

از سوی دیگر با توجه به خلاصه داستان منتشر شده برای انتقام‌جویان ۴، فداکاری‌های بیشتری را شاهد خواهیم بود، برای همین نقش کاپیتان و ویدو در این دنباله زیاد است تا بتوانند همه را نجات دهند. با اینکه این احتمال هست که تونی در انتقام‌جویان ۴ کشته شود. احتمال کشته شدن ناتاشا بخاطر فیلم سولوی جدید او کمتر است‌. از سوی دیگر، مارول هنوز باید زمان ساخت این فیلم را مشخص کند.

تانی کال

برگرفته از ScreenRant

سینماگیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *