نویسندگان Deadpool «دزدان دریایی کارائیب» را ریبوت می‌کنند

دیزنی چندگانه محبوب «دزدن دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) را با «رت ریز» و «پال ورنیک» نویسندگان «ددپول» ریبوت می‌کند. هنوز اطلاعاتی در مورد بازگشت بازیگران اصلی از قبیل «جانی دپ»، «اورلاندو بلوم» و «کیرا نایتلی» منتشر نشده است.

مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» که با الهام از پارک تفریحی دیزنی ساخته شد، به موفقیتی جهانی رسید و دپ با بازی در نقش دزد دریایی «جک اسپارو»به  یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دیزنی تبدیل شد. اگرچه چند اثر سینمایی اخیر دپ در گیشه با شکست مواجه شده اما هواداران قطعاً از بازگشت او استقبال خواهند کرد.

اوایل سال جاری میلادی شایعاتی در مورد تولید قسمت ششم مجموعه و بازگشت «یواخیم رانینگ» که «دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند» را در کارنامه دارد برای کارگردانی آن به گوش رسید. در آن گزارشات آمده بود که «نایجل فلپس» طراح تولید کهنه کار هالیوود نیز در قسمت ششم همکاری می‌کند و فیلمنامه آن توسط «تد الیوت»، «تری روسیو» و «جف نتانسون» در حال نگارش است.

رانینگ نروژی در حال حاضر بر روی فیلم «مالیفیسنت ۲» (Maleficent) کار می‌کند بنابراین فیلمبرداری قسمت ششم «دزدان دریایی» تا سال ۲۰۲۰ آغاز نمی‌شود. به همین علت این سؤال در ذهن ایجاد می‌شود که آیا شایعات فوق‌الذکر صحت دارد و دنباله برنامه ریزی شده یک ریبوت است یا نه؟

دپ تا چند سال آینده فرصتی برای بازی در نقش‌های جدید ندارد و نایتلی و بلوم نیز دیگر حضور پررنگی در فیلم‌های «دزدان دریایی» نداشته‌اند. درصورتی که یکی از این سه بازیگر برای ریبوت بازگردند، انتخاب مجدد بازیگر برای نقش‌های دیگر از سوی دیزنی و کلید زدن دوباره این سری فیلم‌ها بدون بازیگران قبلی منطقی به نظر می‌رسد زیرا این چندگانه یکی از سودآورترین دارایی‌های استودیو است.

پنج فیلم چندگانه «دزدان دریایی» طی ۱۴ سال موفق به فروش ۴ میلیارد دلاری در سراسر دنیا شده اما آخرین قسمت آن تنها ۷۹۴ میلیون دلار در بازارهای نقاط مختلف جهان فروخت و انتظارات دیزنی را برآورده نساخت.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *