نویسندگان Game of Thrones فیلم ترسناکی براساس داستان‌های لاوکرفت می‌سازند

«دیوید بنیاف» و «دن وایس» نویسندگان «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) یک فیلم تریلر براساس داستان مصوری نوشته‌ی «اچ‌پی لاوکرفت» برای برادران وارنر می‌سازند. «فیل هی» و «مت مانفردی» که «ایان فلاکس» (Aeon Flux)، «ویرانگر» (Destroyer) با بازی «نیکل کیدمن» را در کارنامه دارند، فیلمنامه‌ی این پروژه را می‌نویسند.

منابع نزدیک به پروژه می‌گویند فیلم این سؤال را مطرح می‌کند که اگر هیولاهای موجود در کتاب لاوکرفت واقعی باشند چه می‌شود؟ جز اینکه داستان در دهه‌ی ۱۹۲۰ روی می‌دهد اطلاعات دیگری از قصه در دست نیست.

بنیاف و وایس از چندین سال قبل و همزمان با اقتباس از رمان «جورج آر.آر. مارتین» برای تلویزیون، برای تولید این فیلم با «توبی امریک» و دیگر سران وارنر در حال مذاکره‌ بوده‌اند. نیاز به یادآوری نیست که فصل هشتم و پایانی چه شرایط سختی برای وایس و بنیاف به وجود آورد. این زوج فیلمساز تابستان گذشته قراردادی ۹ رقمی با نت‌فلیکس به امضاء رساندند و از تولید یک سه‌گانه‌ی جدید برای دیزنی انصراف دادند. آن‌ها با انتشار بیانیه‌ای گفتند: «ساعات روز محدود است و ما احساس می‌کنیم که نمی‌توانیم به قدر کافی برای جنگ ستارگان و دیگر پروژه‌های‌مان در نت‌فلیکس وقت صرف کنیم. بنابراین در کمال تأسف باید کناره‌گیری کنیم.»

«گی‌یرمو دل تورو» نیز اخیراً با یونیورسال سعی کرده از داستان «در کوهستان‌های جنون» لاوکرفت اقتباس کند. این پروژه به علت بودجه‌ی درخواستی بالای فیلمساز مکزیکی بایگانی شد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *