نکاتی برای زیبایی ناخن‌ها در فصل بهار

فصل بهار، زمانی برای جوان سازی مجدد است. یکی از کارهایی که می‌توانید برای جوان سازی ظاهر خود انجام دهید، مراقبت از ناخن‌هایتان است. در این مطلب، نکات ساده و موثری در باب زیبایی ناخن‌ها در فصل بهار به شما ارائه خواهد شد.سایه‌های رنگی مات شیک و زیبا

سایه‌های رنگی مات شیک و زیبا

لاک‌های ناخن کرم رنگ ساده و شیک (رنگ پوست)، هنوز هم با یک تغییر جزئی در فصل بهار مورد استفاده قرار می-گیرند. اما این بار، برای به کار گیری این رنگ لاک کلاسیک، بهتر است از یک رنگ مات و کدر استفاده نمایید. سایه‌های رنگی زیبای مات و خنثی، همیشه مد زیبایی برای فصل بهار به شمار می‌روند.

سایه‌های رنگی مات شیک و زیباظاهر ساده و بافت دار

هنر آرایش ناخن می‌تواند از ریسک بالایی برخوردار بوده، و با طراحی‌های پیچیده خود، در آرایش ناخن‌ها زیاده روی کند. اگر شما بیش از هر چیز، از طراحی‌های ساده و مینیمالیستی لذت می‌برید، این فصل می‌تواند بهترین زمان موجود برای شما باشد. شما می‌توانید از آرایشگر یا مانیکوریست خود بخواهید چنین طرح‌هایی را برایتان اعمال کنند، و یا آنها را به سادگی و با استفاده از کمترین امکانات در خانه بر روی ناخن‌هایتان قرار دهید. به عنوان مثال، برای برخورداری از طرح موجود در تصویر بالا، ابتدا یک لایه پایه روشن و شفاف را بر روی ناخن‌هایتان اعمال نموده، و سپس اجازه دهید خشک شود. برای ایجاد طراحی پر، از یک سایه سفید استفاده کرده، و تقریبا تمام لاک موجو بر روی قلم مو را بردارید. سپس نوک قلم مو را به سادگی و به صورت مورب در سراسر ناخن خود بکشید.

از ناخن‌های خود مراقبت کنیداز ناخن‌های خود مراقبت کنید

به یاد داشته باشید که بدترین کاری که شما می‌توانید با ناخن‌هایتان انجام دهید، این است که به خوبی از آنها مراقبت نکنید. حتی اگر شما قرار نیست از لاک ناخن استفاده نمایید، باید همیشه ناخن‌های خود را تمیز نگاه داشته، دستانتان را با کرم مرطوب کننده نرم و مرطوب کرده، و همیشه برای مرتب کردن ناخن‌های خود، یک سوهان ناخن در اختیار داشته باشید. در هنگام آرایش ناخن‌ها، مطمئن شوید از محصولاتی استفاده می‌کنید که ناخن‌های شما را سالم و قوی نگاه خواهند داشت. از استفاده از لاک‌هایی که حاوی مقدار قابل توجهی از سموم هستند اجتناب نمایید. در واقع، باید از برندهای تجاری خاصی استفاده کنید که مواد شیمیایی سمی (به خصوص تولن، یا فرمالدئید) را در ترکیب خود به کار نبرده اند. در عوض، لاک‌هایی را برای خود انتخاب کنید که حاوی مواد مغذی و ویتامین‌های مختلف بوده، و مانیکور زیبایی را بدون وجود ساییدگی و پارگی ناشی از مواد شیمیایی مخرب به شما ارائه نمایند.

تانی کال

romis

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *