عینک‌ها می‌توانند اثرات مختلف و متفاوتی بر ظاهر شما بگذارند: آن‌ها می‌توانند شما را باهوش‌تر نشان دهند. آن‌ها می‌توانند سختی‌های استفاده از لنز را از بین ببرند و همچنین به شما کمک کنند تا اطراف خود را به خوبی ببینید. اما متاسفانه، آن‌ها همچنین می‌توانند توجهات را به حلقه‌های تیره دور چشمانتان جلب کرده و ویژگی‌های مثبت چهره شما را ناپدید کنند. خوشبختانه، ما شما را با برخی از ترفندهای موثر برای به حداقل رساندن این مساله آشنا می‌سازیم.

کاری که باید انجام دهید: آرایش سنگینی بر روی پلک و خط پلک بالای خود اعمال کنید

یک قاعده کلی وجود دارد، و آن این است که هر چه فریم یا قاب عینک شما ضخیم‌تر باشد، خط چشم شما هم باید ضخیم‌تر اعمال شود. این امر باعث می‌شود که عینک شما بر چشمتان غلبه نکند.

کاری که باید انجام دهید: آرایش سنگینی بر روی پلک و خط پلک بالای خود اعمال کنید

کاری که نباید انجام دهید: استفاده از مژه مصنوعی یا اکستنشن مژه

از استفاده از هر چیزی که یک ظاهر غیر طبیعی و بیش از حد بلند به مژه‌هایتان می‌دهد اجتناب نمایید. در عوض، از ریمل-هایی استفاده کنید که مژه‌ها را پرپشت نشان می‌دهد.

کاری که باید انجام دهید: استفاده از کانسیلر زیر چشم

شاید فکر می‌کنید که با استفاده از عینک، می‌توانید از اعمال کانسیلر خودداری کنید، اما حقیقت این است که استفاده از کانسیلر در این حالت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. بنابراین اگر عینک می‌زنید، حتما باید از کانسیلر در بخش زیر چشمان خود استفاده نمایید.

کاری که باید انجام دهید: استفاده از کانسیلر زیر چشم

کاری که باید انجام دهید: کرم پایه بیش از حد را پاک کنید

برای جلوگیری از آغشته شدن قاب عینک به آرایش صورت، یک اسفنج آرایشی را مرطوب کرده و آن را به آرامی بر روی پل بینی و در امتداد بخش بالای گونه‌های خود بکشید. این کار، هر گونه کرم یا محصول آرایشی اضافی را از روی صورت شما پاک می‌کند.

کاری که نباید انجام دهید: بی توجهی به ابروها

عینک شما ممکن است ابروهایتان را پوشش دهد، اما این بدان معنا نیست که آنها به پیرایش نیازی ندارند. (در واقع: قاب عینک می‌تواند توجه به آنها را افزایش دهد.) برای اینکه ظاهر بهتری به ابروهای خود دهید، از یک ریمل ابروی شفاف یا رنگی استفاده کنید.

کاری که باید انجام دهید: به یاد داشته باشید که یک لب حجیم و پررنگ، همیشه ایده خوبی به شمار می‌رود

تعادل، یک امر کلیدی است. برای این کار، می‌توانید از رنگ‌هایی همچون یک رژ قرمز کلاسیک و یا یک رژ صورتی گرم استفاده کنید.

رومیس پلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *