با اینکه تقریبا یک ماه تا شروع فصل هفت سریال Game of Thrones فاصله داریم، چند روز پیش دومین تریلر از فصل هفتم این سریال منتشر شد.

تریلر جدیدی از فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شده است که نایت‎کینگ را در مرکز جنگ بزرگی که تمام وستروس را درگیر خواهد کرد، نشان می‎دهد. توجه داشته باشید، خطر اسپویلروجود دارد و این اطلاعات حاوی اسپویل‎هایی از فصل هفتم سریال خواهد بود.

ظهور ققنوس

سریال Game of Thrones

فقط در شمال یا جنوب نجنگ، در همه جنگ‎ها و در هرجا بجنگ، اما با ذهنت.

این صحنه جدیدی نیست، اما یکی از اولین صحنه‎های تریلر قبلی است. با شنیدن سخنان لرد بیلیش از زبان سانسا در لحظات پایانی تریلر، به نظر می‎رسد رابطه سانسا با جان به خوبی پیش نمی‎رود و او آماده است که خود کنترل اوضاع را به دست بگیرد.

بازگشت برن

سریال Game of Thrones

این دروازه در تریلر قبلی هم قابل مشاهده بود، ولی این صحنه مطمئنا میرا را در حال کشیدن برن برای گذشتن از قسمت شمالی دیوار و رسیدن به جنوب دیوار نشان می‎دهد، که با تصویر پایین مطابقت دارد.

سریال Game of Thrones

با توجه به اینکه بنجن آن‎ها را کنار درخت ویروود، نزدیک دیوار رها کرد، احتمالا به زودی شاهد این صحنه خواهیم بود. در نکات بعدی دوباره به برن می‎پردازیم اما تا اینجای کار برن به دیوار رسیده است.

شاه شمال

سریال Game of Thrones

تقریبا تمام صحنه‎هایی که از جان دیدیم، جنگ یا سفر در شمال دیوار را نشان می‎دهد. لازم به ذکر است، همراه جان در سمت راست تصویر قابل شناسایی نیست.

استقبال از قهرمان فاتح

این صحنه در ثانیه 26، مردم کینگزلندینگ را در حال استقبال از کسی نشان می‌دهد. با شناخت از شخصیت سرسی می‎توان گفت این جمعیت برای او جمع نشده‎اند، شایان به ذکر است این راهپیمایی روح تازه‎ای به کینگزلندینگ داده است. مراقب باشید زیرا در صورت جست‎وجو برای عکس‎های فصل هفت جواب این سوال لو خواهد رفت.

دنریس تزئین می‎کندسریال Game of Thrones

تریلر‎ها و تصاویر قبلی رسیدن دنریس به دراگون‎استون را به وضوح نشان می‎دهند، حتی در ثانیه 48 ما دنریس رو در حال پایین کشیدن یکی از پرچم‎های قدیمی استنیس باراتیون می‎بینیم.

سریال Game of Thrones

همچنین می‎توانیم ورود دنریس و اژدهایانش را در ثانیه 52 مشاهده کنیم.

ملاقات آتش و یخ

سریال Game of Thrones

برای قرن‎ها خانواده‎ها با وجود اختلافاتشان علیه دشمنان مشترک، جنگیده‎اند. ما هم باید همان کار را بکنیم و متحد شویم زیرا این دشمن مشترک، واقعی بوده و همیشه واقعی بوده است.

خطر اسپویلر: با کمی حدس متوجه می‎شویم جمله بالا را جان به دنریس در دراگون‎استون گفته است. به نظر می‎رسد او می‎خواهد خاندانی را با خود متحد کند. همچنین تصویر بالا با توجه به هوای آفتابی بیشتر به دراگون‎استون شباهت دارد تا شمال.

برین و پاد

سریال Game of Thrones

برین و پاد در ثانیه 59 حضوری کوتاه دارند. حضور این دو به تنهایی این سوال را به وجود می‎آورد که آن‎ها کجا هستند و به چه دلیل به آن‎جا رفته‎اند. توجه شما را به تصویر سگ شکاری در ثانیه 60 جلب می‎کنم.

سریال Game of Thrones

فرمانده جیمی

سریال Game of Thrones

اوضاع در ثانیه 62 کمی پیچیده می‎شود، ما جیمی و بران را در حال نظارت بر یک گردان سرباز که احتمالا تارلی هستند، می‎بینیم. در ثانیه 61 صحنه نبرد لنیستر‎ها و دوتراکی‎ها آسمان کاملا متفاوتی دارد اما پس زمینه دود و آتش احتمالا توسط اژدهایان دنریس به وجود آمده است.

سریال Game of Thrones

به علاوه در ثانیه 74 ما جیمی را در حالی که به سرعت و با جنون در حال تاخت‎ و تاز به سمت نیرو‎های دشمن است، در پس زمینه‎ای آتشین می‎بینیم. اگر فرض کنیم نبردی که در تریلر اول به نمایش گذاشته شد، در کسترلی‎راک باشد، پس آیا جیمی دفاع را رهبری می‎کند یا این نبردی دیگر با نیرو‎های دنریس است؟

سریال Game of Thrones

برن پرواز می‎کند

سریال Game of Thrones

در ثانیه 63 ما صحنه‎ای از برن را در حالی که به جلد کلاغی رفته است و در بالای سر نایت‎کینگ و ارتش او پرواز می‎کند، می‎بینیم که به سرعت توسط نایت‎کینگ شناسایی می‎شود. برن همچنین یک ویلچر و یک دوست جدید دیگر پیدا کرده است.

سریال Game of Thrones

موقعیت این مکان بیشتر به درخت ویردوود در شمال دیوار شباهت دارد تا وینترفیل، ولی احتمالا این فصل برن به خانه خود باز می‎گردد.

بریک، آتش را روشن کن

سریال Game of Thrones

هیچ چیز مانند مشاهده بریک در حالی که شمشیر آتشین خود را شعله‎ور می‎کند نیست. تصاویر او و سگ شکاری به طور قطع در هوای سرد و برفی شمال گرفته شده‎اند، همچنین اگر به دقت به عکس جان در حالی که با ارتش مردگان می‎جنگد، نگاه کنید، همان شمشیر آتشین را می‎بینید.

سریال Game of Thrones

یورون و سرسی

سریال Game of Thrones

در ثانیه 66 ما یورون که بسیار بدتر از رمزی است، را در حالی می‎بینیم که ناوگان از نو ساخته شده خود را به کینگزلندینگ می‎رساند و احتمالا قصد مذاکره و برقراری اتحاد با سرسی را دارد. این کشتی‎ها و یورون را بار دیگر می‎توان در ثانیه 85 دید.

سریال Game of Thrones

همچنین تصاویر تیون و یارا گریجوی که با نگاهی مات و مبهوت به بالا می‎نگرند، به همین نبرد آتشین تعلق دارد.

سریال Game of Thrones

سریال Game of Thrones

اژدهایان غول‎پیکر

سریال Game of Thrones

توجه شما را به هیبت اژدهایان دنریس جلب می‎کنم، نیاز به توضیح بیشتری نیست!

مرد ناشناس کیست؟

سریال Game of Thrones

شاید یکی از جنجال‎برانگیزترین راز‎های تریلر هویت شخص پوشیده در آفتاب باشد، که شمشیرش را در مکانی مانند یک میدان مسابقه می‎گرداند. هیکل او بیشتر از همه به سگ شکاری شباهت دارد؛ پس حتما اتفاق مهمی رخ داده که سندور کلگین را از آن محیط برفی که قبلا نشان داده شد، به اینجا کشانده است. همچنین یک نگهبان لنیستر در پس زمینه قابل مشاهده است. ما جوابی برای این موضوع داریم که نیار به خطر اسپویلر دارد.

زمین مسابقه به طور قطع خرابه‎های باستانی رومی در ایتالیکاست که گفته شده از آن برای نمایاندن دراگون‎پیت در کینگزلندینگ استفاده شده ‎است. این مکان همچنین محل ملاقات تمام کاراکتر‎های اصلی داستان است.

جنگ زمستان

سریال Game of Thrones

به گشت‎ و گذار جان در شمال بر می‎گردیم، این تصویر در ثانیه 83 مطمئنا جان را در حال نبرد با یک وایت‎واکر دیگر نشان می‎دهد، در نظر داشته باشید که با وجود برخورد شمشیر با نیزه وایت‎واکر شمشیر هنوز هم سالم است. پس شمشیر مذکور  همان شمشیر معروف جان لانگ‎کلاو بوده که از فولاد والریایی ساخته شده است.

تورموند ما نگرانت هستیم!

سریال Game of Thrones

ما منتظر آن نگاه‎های جذاب تو به برین هستیم، ما را نا‎امید نکن.

سریال Game of Thrones

شما دیوانه‎ها گند زدید!

سریال Game of Thrones

فقط سایه‎ای از این شخص عصبانی در ساحل مشخص است؛ ولی ما با توجه به ردای بلند یکی از خدمه او که مانند لباس آهن‎زادگان است، حدس می‎زنیم این انسان عصبانی در ساحل تیون گریجوی باشد. قایق پارویی هم به این موضوع اشاره دارد که احتمالا این صحنه بعد از حمله ناوگان یورون اتفاق می‎افتد و تیون موفق به فرار می‎شود آیا یارا به خوش شانسی او نبوده است؟

دندان‎‎های تیزی دارد

سریال Game of Thrones

به دنرییس کوچولو که بالای این هیولای غول‎پیکر نشسته است، نگاه کنید. این صحنه در ثانیه 86 ظاهرا پس‌زمینه، دراگون‎استون را دارد، پس آیا دنریس قصد دارد با ورود باشکوه خود کسی را تحت تاثیر قرار دهد؟

وقتی برف می‎آید!

سریال Game of Thrones

وقتی برف می‎آید و باد می‎وزد، گرگ تنها می‎میرد ولی گله گرگ‎ها نجات پیدا می‎کند.

جملات شیطانی سانسا با نشان دادن شخصی تنها که بر اسب خود سوار است، تریلر را پایان ‎می‎دهد. این جمله یکی از دیالوگ‎های ند استارک در کتاب است، اما به نطر می‎رسد سانسا از جان به عنوان گرگی تنها در شمال، یاد می‎کند.

سریال Game of Thrones

آخرین تصویر، جان را در حال کشتن یک وایت و رو‎یارویی او با کل ارتش مردگان نشان می‎دهد. زمان جنگ بزرگ فرا رسیده است.

نظر شما درباره سریال Game of Thrones چیست؟ آیا شما هم منتظر فصل هفتم این سریال هستید؟

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *