خانه ورزش اخبار ورزش نیمار: چهارشنبه جشن صعود برپا خواهیم کرد

نیمار: چهارشنبه جشن صعود برپا خواهیم کرد

0

نیمار پس از پیروزی پر گل  بارسلونا مقابل سلتا ویگو با امیدواری از دیدار این تیم مقابل پاریسن ژرمن صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا در دیداری پر گل موفق شد سلتا ویگو را با ۵ گل در هم بکوبد تا برای دیدار چهارشنبه شب شرایط خوبی داشته باشد. نیمار پس از این دیدار پیامی امیدوار کننده و روحیه بخش برای هواداران بارسلونا فرستاد:

برای ما حیاتی بود که در این دیدار به این گونه ظاهر شویم. همیشه در همه دیدارها با تمام توان مبارزه می کنیم و نمی توانیم از قبل پیش بینی کنیم که با چه تعداد گل می توانیم از زمین بازی خارج شویم. باید در هر دیدار از بازی خود لذت ببریم و لحظات زیبایی خلق کنیم. تمام تلاشمان را در دیدار مقابل پاریسن ژرمن انجام خواهیم داد و باید بگویم چهارشنبه جشن صعود برگزار خواهیم کرد.

نیمار که در فصل جاری شرایط پر نوسانی داشته است و از نظر گلزنی آمار مناسبی نداشته است فصل جاری را بهترین فصل حضورش در بارسلونا نامید و افزود:

در بهترین شرایط خود قرار دارم و بهترین فصل حضورم در نیوکمپ را پشت سر می گذارم، از اینکه اینجا هستم بسیار خوشحالم چراکه هماهنگی بهتری با سایر بازیکنان به دست آورده ام.

وی در پایان در خصوص جدایی انریکه گفت:

از این جدایی بسیار ناراحتم، لوچو مربی است که تاثیر زیادی در تیم داشته است و ۳ سال گذشته را با او سپری کرده ایم. با این حال بهترین ها را برای او و خانواده اش آرزو می کنم. او بهتر از هر کس دیگری می داند چه چیزی برایش خوب خواهد بود. باید بخاطر کمک ها و جام هایی که برای بارسلونا به ارمغان آورده است از او سپاسگزار باشیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *