«نیکل کیدمن» و «مریل استریپ» در Prom نت‌فلیکس بازی می‌کنند

«رایان مورفی» که نزدیک به یکسال از قرارداد پنج ساله‌اش با نت‌فلیکس گذشته به زودی فیلمی پرستاره به این شبکه می‌آورد. او کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلمی به نام «پرام» (The Prom) که اقتباسی از یک تئاتر موزیکال به همین نام است را برعهده گرفته و بازیگران بزرگی را برای آن انتخاب کرده است.

در این فیلم «مریل استریپ» در کنار «نیکل کیدمن»، «جیمز کوردن»، «کیگان-مایکل کی»، «آریانا گرانده»، «آکوافینا» و «اندرو رنلز» در نقش‌های اصلی حضور پیدا می‌کنند. منابع نزدیک به پروژه مدعی‌اند که فیلمبرداری این اقتباس از دسامبر آغاز می‌شود تا پاییز سال ۲۰۲۰ و در فصل اهدای جوایز اکران شود و سپس از طریق شبکه در دسترس مشترکین قرار بگیرد.

مورفی علاوه بر این فیلم سه سریال دیگر به نام‌های «سیاستمداران» (The Politicians) با بازی «گوئنیت پالترو» و «زوئی دویچ» و «بن پلت»، «رچد» (Ratched) با بازی «سارا پولسن» و «هالیوود» (Hollywood) و دو مستند دیگر برای شبکه تولید خواهد کرد.

در فیلم «پرام» استریپ در نقش «دی دی آلن»، برنده‌ی دو جایزه‌ی تونی بازی خواهد کرد که با «بری گلیکمن» با بازی کوردن در موزیکالی در مورد «النور روزولت» همکاری می‌کنند. آن‌ها به همراه «انجی دیکینسون» بازیگر محبوب برادوی با بازی کیدمن و «ترنت الیور»‌ با بازی رنلز، پس از دریافت نقدهای ویرانگر، تصمیم می‌گیرند دوران حرفه‌ای خود را احیا کنند.

گرانده قرار بود در این فیلم در نقش «آلیسا» دختر رئیس PTA بازی کند اما براساس آخرین گزارش‌ها او به سبب فشردگی برنامه‌هایش فرصت بازی را از دست خواهد داد. «آکوافینا» نیز در نقش «خانم شلدون» مسؤل تبلیغات گروه، و «کیگان-مایکل کی» در نقش معشوق شخصیت استریپ ایفای نقش می‌کند. نویسندگی فیلم به «باب مارتین» و «چاد بگلین» سپرده شده است.

همگی این بازیگران انتخاب‌های اول مورفی بودند و به سرعت برای بازی در این اقتباس پاسخ مثبت دادند. موسیقی فیلم را مورفی با همکاری گرانده و مدیر برنامه‌های او «اسکوتر بران» می‌سازند.

مورفی سال گذشته با «ترور جانی ورساچه» برنده‌ی گلدن گلوب شد، با «پز» (Pose) جایزه‌ی پیبادی را تصاحب کرد و برای «پسرهای گروه»‌ (Boys in the Band) جایزه‌ی تونی راه به خانه برد.

این درحالی است که روز گذشته نت‌فلیکس اعلام کرده بود «جورج کلونی» فیلمی با اقتباس از رمان «صبح بخیر، نیمه‌شب» (Good Morning, Midnight) به قلم «لیلی بروکس دالتون» می‌سازد و در آن به ایفای نقش می‌پردازد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *